Takk for detKos deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detKos deg
Så kjekt daSå kos! [emoji173]️
Vi skal kjøre ut julekort og gaver etterpå [emoji3]
Jeg fikk det i boks i går, nå må jeg bare få pakket og levert detSnart ut for å handle de siste julegavene. Juhu!!
Snart ut for å handle de siste julegavene. Juhu!!
Nei da men vi drar om 3 dager å jeg har hundre ting å ordne så dette passet dårlig..
For 3 gang prøver jeg å få legetime pga øret å får time fredag... gud så lei jeg er den legen
Hjalp å klage så fikk time i dagIngen akuttime mulig heller?
Skal dere være borte hele jula?
Veldig liteForeldresamtale overstått i bhg. Smått bekymra over språket hennes sa de. Men usikker på om det var noe å ta tak i. Så vi ble enige at de kunne kontakte spesialpedagogen og høre om det var noe å bekymre seg over. Snakka deres mange ord når de var 2 år og 4 mnd?![]()
Hjalp å klage så fikk time i dag
Sms, time samme dag sier de men det stemmer ikke
Veldig lite
Husarbeid stresser meg også.
Jeg hater å gjøre det
Er elendig på rutiner.
Ender med skippertak.
Og det stresser meg siden jeg altså gjør det meste av husarbeidet med en deadline (jul, bursdag etc)
Mål for 2018. Ikke nyttårsforsett som er brutt når jeg ikke klarer det i januar. Jeg og mannen jobber så vi ikke ser hverandre omtrent i januar og halve februar. (og så stresser vi med husarbeid før bursdagen til mellomste...)
Men mål for 2018 er at jeg skal bli bedre på litt mer vedlikeholdshusarbeid. Rutiner. Ikke bare skippertak.
Jeg innbiller meg at det er mindre stressende.
Tåpelig i grunnBra!
Nei den sms timen bestillinga gjelder ikke her heller..
Min snakket ikke pga vann i ørene daForhåpentligvis ingen til å bekymre seg over, men de var visst bekymra over det språket hennes
Eldgammel og klok![]()
Min snakket ikke pga vann i ørene da
God morgen alle sammen
Ny ufrivillig dag hjemme å jeg blir koko for jeg har ikke tid
He he sant nokGod morgen
God bedring! Håper du ikke blir fullstendig koko da, for da får du kanskje enda mindre gjort.
Leverte eldste i stress i bhg kvart på ni. Sent ute og skulle rekke foreldresamtalen da. Kommer inn og neida.. den var ikke før kvart over ni. Den gubben tror han er verdensmester i å huske ting og orker ikke skrive ned. Spurte fem etter han fikk klokkeslettet når det var og fikk 08:45 som svar.
Ventetjeneste i bhg da [emoji85]
Kan hende hun bare er litt tregÅåja.
Vi hadde L sjekka i vår hos øre nese hals spesialist. Ingen vann i øret eller noe galt da iallefall.