Men nå er det natta.
Gavene jeg skulle pakket i dag må pakkes i morgen. Mannen blir hjemme og jeg på jobb. Ikke helt etter planen men sånn ble det. I forhold til jobb, nødvendig. I forhold til hjemme, ikke bra. Menmen.
Sov godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men nå er det natta.
Gavene jeg skulle pakket i dag må pakkes i morgen. Mannen blir hjemme og jeg på jobb. Ikke helt etter planen men sånn ble det. I forhold til jobb, nødvendig. I forhold til hjemme, ikke bra. Menmen.
Husarbeid stresser meg også.I morgen må jeg bli ferdig med julegavene jeg lager, pakke inn de jeg er ferdig med, og sortere slik at pakkene kommer til rett mottaker.
På et eller annet tidspunkt må jeg finne ut hva jeg skal ha på meg på julaften.
Huset må pyntes, ryddes og organiseres. Jeg er så stresset! Husarbeid gjør meg alltid stresset.
Du vet at det er forsket på at (friske) barn ikke reelt blir mer aktive av sukker, men at situasjoner der de får det ofte "girer dem opp" samt at foreldrenes forventning om "nå blir se hyper" påvirker hvordan man ser og tenker og skylder på sukker? Selvoppfyllende profeti, bare ikke fysisk konsekvens ;-)
Har aldri trengt noe annet enn data- og lesebiller, men nå merker jeg at enkelte ganger får jeg problemer der jeg aldri har hatt det før..
Er ikke du bare 23![]()
TakkDu er fremdeles ganske ung![]()
Wow! Så gøy daVar nok dethelt fantastisk
11 uker nå
![]()
Jeg er langsynt, ikke så ille sist jeg målte.
+0,50 og +1,75, men forskjellen gir meg hodepine dersom jeg ikke bruker briller når jeg sitter lenge ved dataen eller leser.
Nå har bokstaver begynt å flyte..
I dag skal jeg treffe en vennine og bytte julegaver. Så skal jeg handle de siste julegaveneStress-morgen! Feier skal komme mellom 8-12... Ibo sovna sent igår og ville selvfølgelig ikke stå opp idag [emoji17] så vi fikk dårlig tid og jeg har vondt i mammahjertet [emoji17]
Hva skal dere idag?
Samme som megI morgen må jeg bli ferdig med julegavene jeg lager, pakke inn de jeg er ferdig med, og sortere slik at pakkene kommer til rett mottaker.
På et eller annet tidspunkt må jeg finne ut hva jeg skal ha på meg på julaften.
Huset må pyntes, ryddes og organiseres. Jeg er så stresset! Husarbeid gjør meg alltid stresset.
Kos degSnart ut for å handle de siste julegavene. Juhu!!
Hehehe, min har også matvetther stikker det alltis ut ei skulder i bodyene fra cubus, og så er det innmari langt på armene.
I dag skal jeg treffe en vennine og bytte julegaver. Så skal jeg handle de siste julegavene![]()
God morgen alle sammen
Ny ufrivillig dag hjemme å jeg blir koko for jeg har ikke tid
Nei da men vi drar om 3 dager å jeg har hundre ting å ordne så dette passet dårlig..Kjipt men du har jo ingenting å gjøre på jobb når du ikke er i form :/