Skravletråd Desember

Uff da[emoji13] satse på at det er falsk alarm hos mellomste[emoji849]
Det virker sånn, heldigvis. Kjipt å miste de to siste dagene, kosetimen i klassen og kirka, som hun gleder seg til.

Ja, også hadde hun tross alt omgangssyke for to uker siden!

Så bra da [emoji3]

Er nok lurt å snakke med sjefen da ja [emoji1360]
Får ta det på nyåret siden jeg ikke tror han er på jobb i morgen.
Får likevel ikke vært hos optiker før det

Jentungen knabba twist hos bestefar da vi var der i helga. Resulterte i at hun sprang som en torpedo i flere timer frem og tilbake [emoji85]
Du vet at det er forsket på at (friske) barn ikke reelt blir mer aktive av sukker, men at situasjoner der de får det ofte "girer dem opp" samt at foreldrenes forventning om "nå blir se hyper" påvirker hvordan man ser og tenker og skylder på sukker? Selvoppfyllende profeti, bare ikke fysisk konsekvens ;-)

Det har de men har endret seg mye har jeg skjønt.
Min var syltynn og de passet supert
Ja det er ikke spesielt smalt nå synes jeg. Har inntrykk av at Lindex sitt eget merke er mye smalere, hvertfall de plaggene vi har.

Det gjør at ungene mine endelig får klær som passer bra :p eldste smalner jeg kroppen og legger på i lengden. Yngste breier jeg ut kroppen og beholder lengden. Da passer de toppers [emoji16].

Cubus klær passer ingen av mine. De er for fasongløse. På yngste vridde hun av seg bodyene [emoji15]. For de er for løse i halsen og ingen knapper på de vi fikk. Babyene er kjempeforskjellig. Fikk erfare det nå. Ingen av eldstes babyklær passer. Bruker de klærne eldste hadde som ettåring til min på fire mnd. Haha :p sydd de litt kortere i armene og sånt :p
Name it var best på eldste. Men ikke sjangs å få yngste inn i de. Hun har matvett :p
Hehehe, min har også matvett:D her stikker det alltis ut ei skulder i bodyene fra cubus, og så er det innmari langt på armene.

Syns jeg har vært litt effektiv i dag! Strikka ferdig halsen på en genser, trådfesting på to, dampa de og pakka de fint for de som har bestilt de, klipt ut 17 bakstykket til smekker, sydd 4 bukser, lagt opp og strikka bakstykket og starta på forstykket til snoningstrøya. I tillegg til at jeg har fått trent den ene hesten! [emoji1377] enkelte ganger skulle jeg ha vært diagnostisert med ADHD, men så har jeg sånne dager som i går når jeg nesten ikke gjorde noe og tenker; neh, ingen ADHD her i gården [emoji23] for å ikke glemme at jeg skrella, skjærte opp og kokte grønnsaker til en betasuppe fordi mannen er syk og trengte noe lett mat. Tviler på at jeg får en like produktiv dag i morgen [emoji23]

Natta alle sammen [emoji173]️

Det samme må min datter på 5 :p
Niåringen min har hatt siden han var fire og skulle nok hatt før. Jeg fikk mine når jeg var 8 eller 9 tror jeg og skulle nok også harr før.

Men nå er det natta.

Gavene jeg skulle pakket i dag må pakkes i morgen. Mannen blir hjemme og jeg på jobb. Ikke helt etter planen men sånn ble det. I forhold til jobb, nødvendig. I forhold til hjemme, ikke bra. Menmen.

Niåringen min har hatt siden han var fire og skulle nok hatt før. Jeg fikk mine når jeg var 8 eller 9 tror jeg og skulle nok også harr før.

Jenta mi har hatt briller siden hun var 2. Det er jo veldig tidlig da :( Håper utviklingen stopper!

Back
Topp