Tusen takkGratulerer så mye[emoji173] dobbel lykke[emoji4] Hvir langt er du på vei?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer så mye[emoji173] dobbel lykke[emoji4] Hvir langt er du på vei?
Det virker sånn, heldigvis. Kjipt å miste de to siste dagene, kosetimen i klassen og kirka, som hun gleder seg til.Uff da[emoji13] satse på at det er falsk alarm hos mellomste[emoji849]
Var nok detTuller du? Var det tvillinger??? Hvor langt er du på vei?
Får ta det på nyåret siden jeg ikke tror han er på jobb i morgen.Så bra da [emoji3]
Er nok lurt å snakke med sjefen da ja [emoji1360]
Kunne de se om det var en- eller to-eggede?Var nok dethelt fantastisk
11 uker nå
![]()
Det har jeg vært i 30 år.Merker jeg blir mer og mer avhengig av briller
De trodde to, men det var litt tidlig. Er nok lettere neste gangKunne de se om det var en- eller to-eggede?
Var nok dethelt fantastisk
11 uker nå
![]()
Du vet at det er forsket på at (friske) barn ikke reelt blir mer aktive av sukker, men at situasjoner der de får det ofte "girer dem opp" samt at foreldrenes forventning om "nå blir se hyper" påvirker hvordan man ser og tenker og skylder på sukker? Selvoppfyllende profeti, bare ikke fysisk konsekvens ;-)Jentungen knabba twist hos bestefar da vi var der i helga. Resulterte i at hun sprang som en torpedo i flere timer frem og tilbake [emoji85]
Ja jeg synes det er viktig at førjulstida er mest kos og minst kav og masLurt[emoji4] er jo slik det skal være.

Ja det er ikke spesielt smalt nå synes jeg. Har inntrykk av at Lindex sitt eget merke er mye smalere, hvertfall de plaggene vi har.Det har de men har endret seg mye har jeg skjønt.
Min var syltynn og de passet supert
Hehehe, min har også matvettDet gjør at ungene mine endelig får klær som passer braeldste smalner jeg kroppen og legger på i lengden. Yngste breier jeg ut kroppen og beholder lengden. Da passer de toppers [emoji16].
Cubus klær passer ingen av mine. De er for fasongløse. På yngste vridde hun av seg bodyene [emoji15]. For de er for løse i halsen og ingen knapper på de vi fikk. Babyene er kjempeforskjellig. Fikk erfare det nå. Ingen av eldstes babyklær passer. Bruker de klærne eldste hadde som ettåring til min på fire mnd. Hahasydd de litt kortere i armene og sånt
Name it var best på eldste. Men ikke sjangs å få yngste inn i de. Hun har matvett![]()
Det tror jeg på[emoji4]Tusen takker 11 uker på vei, så har en stund igjen
Men var litt deilig å allerede være 8 uker på vei da jeg fant det ut
![]()
Der er vi like[emoji4]Ja jeg synes det er viktig at førjulstida er mest kos og minst kav og mas![]()
Aah. Da må jo jeg være eldgammel med mitt stadig dårligere syn [emoji85]
Niåringen min har hatt siden han var fire og skulle nok hatt før. Jeg fikk mine når jeg var 8 eller 9 tror jeg og skulle nok også harr før.Det samme må min datter på 5![]()
Niåringen min har hatt siden han var fire og skulle nok hatt før. Jeg fikk mine når jeg var 8 eller 9 tror jeg og skulle nok også harr før.