Skravletråd Desember

Lillejenta tullet ved puppen. Sugde litt, spyttet puppen ut igjen og snudde seg vekk, og så sugde hun litt. Blir jo sår av sånt.
Så begynte jeg å synge "So ro lille mann" til henne. Hun snudde øynene mot meg og begynte å suge skikkelig. Etter hvert sovnet hun. Jeg så hvordan den lille kroppen slappet av.
Slike stunder er så dyrebare <3
Så herlig [emoji173]

Stemmer det :D fant plutselig ut at jeg var gravid, og ante ikke hvor langt jeg var på vei, så tok en tidlig UL. Og da var det jammen to inni der :D [emoji173]
Gratulerer så mye

Stemmer det :D fant plutselig ut at jeg var gravid, og ante ikke hvor langt jeg var på vei, så tok en tidlig UL. Og da var det jammen to inni der :D [emoji173]
Tuller du? Var det tvillinger??? Hvor langt er du på vei?

Typisk at jeg har en sånn da. Jaja. Vi får se om det blir en gang :D

Hehe. Singer var kjent som de beste maskinene før tiden. Men om det er av den rimelige sorten kan den fuske. Nen for all del. Jeg hører og mange som er superfornøyd med den :) sålenge man ikke bedriver å storsyr timer hver dag, så funker den kjempegodt til beskjedent bruk :)

Med pigg så likte jeg ikke å kjøre denne bilen [emoji85] den er så mye deiligere å kjøre uten [emoji3]

Men det kommer kanskje litt an på hvor i landet man bor sånn mtp behovet for pigg? [emoji848]

Når vi flytter til sør tror jeg at jeg gjerne betaler ekstra for pigg. Her i nord må vi ha det. Men på glatte veier kjører jeg kun pigg. Uvant i starten men man blir vant til det :)

Ingen hast[emoji6] jul blir det uansett[emoji318]

Tror det blir en bedre jul at jeg dropper det enn at jeg skal lage det i siste liten å stresse meg selv så veldig med ting jeg ikke kan [emoji85]

Det er en vanesak tror jeg[emoji4] sa det samme selv, men har hatt piggfritt i flere år og veldig fornøyd med det.

Det er det nok. Men på glatte dager ville jeg ikke vært uten piggene på mine dekk :p men er jo ulikt hvor man bor i landet og :) her jeg bor er det mange bakker og jeg må forsere. Med piggfritt tror jeg at jeg hadde slitt. Har kjørt vår tidligere bil med dårlige vinterdekk til dekkskifte og det var grusomt. De strør lite og salter ikke veiene her

Oj sann. For en overraskelse! Gratulerer [emoji16][emoji16][emoji16][emoji1319]

Tror det blir en bedre jul at jeg dropper det enn at jeg skal lage det i siste liten å stresse meg selv så veldig med ting jeg ikke kan [emoji85]
Det er noe med det[emoji4] mye godt å få kjøpt også[emoji6]

Back
Topp