Ja, spesielt før jul, så er det alltid noeGod formiddag[emoji4] Noen gamger harman rett og slett andre ting å styre med[emoji6] Går det bra med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, spesielt før jul, så er det alltid noeGod formiddag[emoji4] Noen gamger harman rett og slett andre ting å styre med[emoji6] Går det bra med deg?
AbsoluttHelt lov det
Har du en fin førjulstid?
Så herlig [emoji173]Lillejenta tullet ved puppen. Sugde litt, spyttet puppen ut igjen og snudde seg vekk, og så sugde hun litt. Blir jo sår av sånt.
Så begynte jeg å synge "So ro lille mann" til henne. Hun snudde øynene mot meg og begynte å suge skikkelig. Etter hvert sovnet hun. Jeg så hvordan den lille kroppen slappet av.
Slike stunder er så dyrebare <3
Gratulerer så myeStemmer detfant plutselig ut at jeg var gravid, og ante ikke hvor langt jeg var på vei, så tok en tidlig UL. Og da var det jammen to inni der
[emoji173]
Tusen takk for detGratulerer så mye
Bare jeg kommer i mål med julegodt nå så er jeg nesten ferdigAbsolutttror jeg har det meste klart og. Bortsett fra et rotete hus. Men det tar jeg litt og litt resten av uka
du da?
![]()
Det blir veldig koselig. Niesa mi er 3,5 år og nevøen 11 mnd. Så er både nevø og babys første jul, det blir ekstra stas.Det blir jo koselig[emoji173]️ herlig med stor familie!
Gratulerer så mye[emoji173] dobbel lykke[emoji4] Hvir langt er du på vei?Stemmer detfant plutselig ut at jeg var gravid, og ante ikke hvor langt jeg var på vei, så tok en tidlig UL. Og da var det jammen to inni der
[emoji173]
Det er noe med det! Begynner å nærme seg slutten, og det merkes[emoji28]Ja, spesielt før jul, så er det alltid noemen kos det
jeg har det bare bra jeg. Enn du?
![]()
Får heller lage noe annet godt...Æsj, så kjipt[emoji31]
Tuller du? Var det tvillinger??? Hvor langt er du på vei?Stemmer detfant plutselig ut at jeg var gravid, og ante ikke hvor langt jeg var på vei, så tok en tidlig UL. Og da var det jammen to inni der
[emoji173]
Slapp betale for fylling heldigvis
Typisk at jeg har en sånn da. Jaja. Vi får se om det blir en gang![]()
Med pigg så likte jeg ikke å kjøre denne bilen [emoji85] den er så mye deiligere å kjøre uten [emoji3]
Men det kommer kanskje litt an på hvor i landet man bor sånn mtp behovet for pigg? [emoji848]
Ingen hast[emoji6] jul blir det uansett[emoji318]
Det er en vanesak tror jeg[emoji4] sa det samme selv, men har hatt piggfritt i flere år og veldig fornøyd med det.
Stemmer detfant plutselig ut at jeg var gravid, og ante ikke hvor langt jeg var på vei, så tok en tidlig UL. Og da var det jammen to inni der
[emoji173]
Det er noe med det[emoji4] mye godt å få kjøpt også[emoji6]Tror det blir en bedre jul at jeg dropper det enn at jeg skal lage det i siste liten å stresse meg selv så veldig med ting jeg ikke kan [emoji85]
Det er noe med det[emoji4] mye godt å få kjøpt også[emoji6]