Nå skjønner jeg virkelig ingenting av denne rare syklusen. Legger ut chartet mitt her og håper at noen andre skjønner noe.
Begynte dessverre tempingen altfor sent, men dette er syklusen etter IVF med kjemisk graviditet, så temping var ikke helt i tankene mine da syklusen begynte. Som om ikke det er nok, har jeg faktisk to mulige eggløsningsdager, hvis jeg i det hele tatt har hatt eggløsning...
Hadde noe som liknet mistenkelig på eggløsningssmerter på syklusdag 8. Dette var første dag jeg tok eggløsningstest og den var veldig sterk, nesten positiv denne dagen (målte hcg til mindre enn 1 i blodet samme dag, så var nok ikke hcg-utslag). Etter det har den vært veldig svak, knapt synlig, helt til jeg fikk positiv igjen på syklusdag14. Det merkelige er at nå blør jeg litt! Er dette en festeblødning etter en av de to mulige eggløsningene (ni dager eller to dager etter) eller er det rett og slett mensen som kommer altfor tidlig? Har også hatt rare temperaturer denne syklusen. Jeg pleier vanligvis å ha coverline på ca 36,40, men denne gangen ligger alle temperaturer over det som normalt er coverline (det stemmer jo forsåvidt med mulig eggløsning på dag 8, siden jeg startet tempingen på dag 9). Har faktisk også hatt litt ømme pupper de siste dagene.
Håper virkelig at noen vil komme med noen synspunkter i forhold til hva som skjer...
Vis vedlegget 238984