Vi som temper

Vil tro den går ned etter hvert. Men progesteronnivåene er jo høye i graviditeten, så det tar vel litt tid. Jeg er litt stresset over at jeg har glemt termometeret mitt hjemme i dag (er på sykehuset). Men nå får jeg ultralyd i stedet, så da får jeg vel fasiten på om det har gått galt...

Får du UL idag?
Så spennende!:happy: jeg krysser fingrer og tær:Heartred

Har jula flyr nok, så er det seglejanuar og da er det februar.
[emoji4]

Da får vi finne på masse morsomt her inne i januar, så tiden går fortere [emoji173]️[emoji173]️

Hvis de var festedip i går, får du pos test i kveld eller i morgen... [emoji1303]

Blir så utrolig kjipt hvis jeg får neg test i morgen. Kommer til å bli så skuffa

Vil tro den går ned etter hvert. Men progesteronnivåene er jo høye i graviditeten, så det tar vel litt tid. Jeg er litt stresset over at jeg har glemt termometeret mitt hjemme i dag (er på sykehuset). Men nå får jeg ultralyd i stedet, så da får jeg vel fasiten på om det har gått galt...

Skal du overnatte? Ååh spennende med ul! Må få høre hvordan det går!!

Så bra!![emoji173]️ Hva skjedde i natt?

Jeg ble superdårlig pga jeg hadde kastet opp for mye cortison (min faste medisin pga binyrebarksvikt). Fikk høydose med steroider gjennom natten, og begynte å blø. Det meste av blodprøver var helt på tur, og knapt forenlig med liv for en liten spire. Vet om at dette er et høyrisikosvangerskap, så trodde virkelig det hadde gått galt nå. Men denne spiren har virkelig klort seg fast!!

Det er så herlig å lese at det går bedre med dere begge to ❤️❤️❤️

Jeg ble superdårlig pga jeg hadde kastet opp for mye cortison (min faste medisin pga binyrebarksvikt). Fikk høydose med steroider gjennom natten, og begynte å blø. Det meste av blodprøver var helt på tur, og knapt forenlig med liv for en liten spire. Vet om at dette er et høyrisikosvangerskap, så trodde virkelig det hadde gått galt nå. Men denne spiren har virkelig klort seg fast!!

Oi! Det høres noe trivelig ut, men da er jeg sikker på at denne spiren holder seg godt fast resten av tiden! :)
Den skal bare fortsette å vokse den:smug:

Nå skjønner jeg virkelig ingenting av denne rare syklusen. Legger ut chartet mitt her og håper at noen andre skjønner noe.

Begynte dessverre tempingen altfor sent, men dette er syklusen etter IVF med kjemisk graviditet, så temping var ikke helt i tankene mine da syklusen begynte. Som om ikke det er nok, har jeg faktisk to mulige eggløsningsdager, hvis jeg i det hele tatt har hatt eggløsning...

Hadde noe som liknet mistenkelig på eggløsningssmerter på syklusdag 8. Dette var første dag jeg tok eggløsningstest og den var veldig sterk, nesten positiv denne dagen (målte hcg til mindre enn 1 i blodet samme dag, så var nok ikke hcg-utslag). Etter det har den vært veldig svak, knapt synlig, helt til jeg fikk positiv igjen på syklusdag14. Det merkelige er at nå blør jeg litt! Er dette en festeblødning etter en av de to mulige eggløsningene (ni dager eller to dager etter) eller er det rett og slett mensen som kommer altfor tidlig? Har også hatt rare temperaturer denne syklusen. Jeg pleier vanligvis å ha coverline på ca 36,40, men denne gangen ligger alle temperaturer over det som normalt er coverline (det stemmer jo forsåvidt med mulig eggløsning på dag 8, siden jeg startet tempingen på dag 9). Har faktisk også hatt litt ømme pupper de siste dagene.

Håper virkelig at noen vil komme med noen synspunkter i forhold til hva som skjer...

image.jpg

Last edited:
Det gikk over all forventning! Den lille lever til tross for hard medfart i natt. Jeg forblir innlagt litt til, fortsatt en god del prøver å rette opp i...

Så godt å høre! Må være en liten fighter[emoji173]️ håper formen din blir bedre snart[emoji173]️

Uff, så skremmende! Godt å høre at spiren klorer seg fast!! :)

Å herlighet!! For en sterk liten spire! Dette må gå veien. Er alt bra med deg??

Back
Topp