Ble trening..Ville gjort det. Hva ble det til?
Er kanskje slitsomt, men det gir meg også energi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble trening..Ville gjort det. Hva ble det til?
Var ikke så verstKebab... nam!!!

Ble trening..
Er kanskje slitsomt, men det gir meg også energi
God morgen
Jeg er dødssliten , lurer på hvordan jeg skal komme meg gjennom dagen
Du er nydeligTakk <3
Personlig synes jeg at jeg ser ut som en kjærlighet på pinne med et hode på. Eventuelt en snømann med føtter ^^
Mulig jeg må ha det i løpet av helgenVar ikke så verst![]()
Hatt besøk av Aina dere og? HehePå vei til bhg alle mannstorm begynt inatt så det fyker godt. Håper det roer seg. Avgårde å hente noen pakker som er kommet
![]()
Hatt besøk av Aina dere og? Hehe![]()
SkjønnerÅåja. Hun er enda her hunbra sterk i vinkastene hjemme men da vi kom på fastlandssiden ble det roligere
![]()
Her er jeg hjemme med syk snupp... håper hun kommer seg fort!Fått levert ungene i barnehagen og slappet av med en kopp kaffe og sesong 3 av `Dicte`![]()
Her får jeg alt levert på døra, så tror det har noe med at jeg ikke trenger å gjøre noe.Husmor er jeg definitivt ikke.
Men akkurat til jul kommer tradisjons-bæreren frem i meg. Så derfor lager vi mat til jul.
Men tydligvis oftere enn her[emoji6]Er ikke så veldig ofte hun innhenter meg heller![]()
Ja, god bedring til henneHer er jeg hjemme med syk snupp... håper hun kommer seg fort!
Gratulerer med gutten [emoji322]Minner... for 7 år siden hadde jeg akkurat fått min første epidural. Lite viste jeg at 02.18 kommende natt skulle jeg holde prinsen min i armene mine!