Da er det avgårde til speiderjuletrefesten. Frister ikke nå må jeg innrømme. Trøtt og gåen. Fikk virkelig svi i kroppen i går og natt for gårsdagens klargjøring.
Håper festen gikk greit[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det avgårde til speiderjuletrefesten. Frister ikke nå må jeg innrømme. Trøtt og gåen. Fikk virkelig svi i kroppen i går og natt for gårsdagens klargjøring.
Dagens luke i stemningskalenderen er ute på generell
Jenta jeg skrev om at sov på meg satte seg plutselig opp. Og kastet opp i fanget mitt
Herlig....
Ja.
Så ser for meg at jeg blir hjemme i morgen
Mhm skal prøve det. Ikke før fredagDet blir stas[emoji1] husk bilde!
Pakket inn gaverHva har du gjort idag?[emoji4]
Jeg skal ha reinsdyr på et par hihiJulenegler... Ja.... Jeg har håp om adventslilla først... Må bare få tid.
Modelleire, tegne, lese, male...feksBadetid på eldste. Prøve å få tiden til å gå [emoji14] tips til hva man kan gjøre som ikke er så fysisk ?
Helt sikkertJøss, noen som har vært på fest?![emoji38]
Modelleire, tegne, lese, male...feks
Da har overnattingsbesøket til kb dratt
Det måtte da være en bra deal?![emoji4]Fikk Lillelam votter, mini a ture regnjakke og nameit uv drakt for 400![]()
Det er detDa er det vel stille i huset
3 t herUnder en time til legging. Så dusje, så sy![]()
Oi, så fin[emoji4]Noe ala disse![]()
![]()
Må bare finne riktig mønster og stoff
Hatt en fin dag?God ettermiddag/kveld[emoji1]
Eller på torsdag[emoji28] får se hva jeg orker før i uka.Da tar du det i morgen[emoji28]
Så bra[emoji4] kan jo være greit hvis formen ikke er helt bra.Det ser heldigvis sånn ut, men summen av alt så tror jeg at det blir hjemmedag i moegen.