Oi, ja det var en del ja.549,- vs 1000
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, ja det var en del ja.549,- vs 1000
Krysser fingrene for at dere slipper omgangsyken[emoji4]Ikke kommet mer enda, heldigvis
Et lite håp om at hun svelger snørr og slim i søvne på puppen, men.... Vi får se
God morgen alle sammen[emoji4]
Hvor lenge blir dere?Ja jeg skjønner ikke greia, hun har god økonomi også så det er liksom ikke det det står på heller, bare viljen. Sånnsett godt det er væromslag og mildt igjen!
Jeg har glemt å kjøpe lys til adventstaken[emoji33] og sukker til å bruke som snø[emoji85]
Det ser heldigvis sånn ut, men summen av alt så tror jeg at det blir hjemmedag i moegen.Krysser fingrene for at dere slipper omgangsyken[emoji4]
Uff da
På plass i svømmehallen.
Mannen er hjemme med lillemor som heldivis ikke har kastet opp mer og spist med god apetitt og er i fin form. Ikke helt i slaget. Men helt grei form altså. Heldigvis.
Usikker på bhg i morgen, det får vi vurdere i morgen tidlig antar jeg.
Mye bedre søvn i natt, men fremdeles ikke nok.
Kjenner på at jeg kun føler meg som en daglig leder i huset, med tilhørende mateplikt for den minste. Kommer meg ingen plass uten hjelp heller, og får jeg kommet meg ut av huset er det alltid med anstand. En søt liten baby, men like fullt. Kanskje er det flere dager med alt for lite søvn som tynger, jeg er temmelig avhengig av søvn.
Gleder meg til jukenegler til uken![]()
Kom på at jeg målte henne jo i baken for litt siden. Øret har sagt ca 37,5 hele dagen men baken sa 38 og det er jo feber. Den er sikkert. Tradisjonen tro, borte i moegen tidlig og dukker evt ikke opp før på kvelden.Håper hun blir kvikk til bhg![]()
Har ikke pyntet til jul nei, men fått opp stjerner[emoji6]Har alle pyntet til jul? Jeg har hatt nattevaktshelg og ikke fått pyntet noenting![]()
Må vel sette i gang snart, frister med en dag på sofa men
Kom på at jeg målte henne jo i baken for litt siden. Øret har sagt ca 37,5 hele dagen men baken sa 38 og det er jo feber. Den er sikkert. Tradisjonen tro, borte i moegen tidlig og dukker evt ikke opp før på kvelden.
Hmm noen har ringt meg med privat nr kl 1 i natt....
Det blir stas[emoji1] husk bilde!
Ja.Uff da :/ litt feber der ja :/
På vei hjem
I dag har vi vært på en runde (baby tok duppen i bilen[emoji23]) å levert takkekort etter dåpen i diverse postkasser. Poste de som skal sendes i morgen. Og møte pappa'n min så jeg kan sende med han kortene som skal til den siden av familien. Kanskje jeg skal snike meg til å sende julegavene også siden vi skal feire jul der, så slipper jeg å tenke mer på dem. Og så slipper mannen å lure mer på hva han får [emoji23]
Til dere som bor på Østlandet, minner på at det er j**** glatt ute.
Hadde jeg kjørt den andre bilen er jeg temmelig sikker på at jeg hadde støtt parkert i grøften nå..
Heldigvis kjører jeg bilen med 4 hjultrekk og piggdekk....