Skravletråd Desember

Kengu!![emoji1]
Fått meg to nye stjerner i vindu:
38a66e7cf34a4ce3148ba7a0da1e0e1d.jpg

Så fine :)

Uff, så teit![emoji849] håper hun har gitt opp nå !
Ja det er så unødvendig lg skitsomt! Jeg gikk tilslutt og la meg i protest, da kan hun ikke lure seg inn på soverommet for å slå ovnen av igjen. No viser babycallen 15 grader og frøkna sover inntil meg.

Hahaha så enig. Min sist slukna momentant og fikk han ikke til å reagere. Annet enn at han bare snorka, tok han albuen rett i ryggraden min og ikke pokker om den skulle bort. Han var helt borte gitt.

Dro med puta på sofaen jeg da....

Huff da. Hva med en bøtte kaldt vann? Du må fremdeles sove på sofaen, men tenk den tilfredsstillelsen da :D

Frøkna sover ikke godt å kveldene. Skal bli meg ei jul på denne måten... Jeg tilbringer det meste av kvelden på soverommet!

Ikke får jeg gjort det jeg vil på kveldene før jul og får jeg være sammen med familien og åpne gaver i år?

Jaja, jeg rakk stå opp og få på plass stjerne og syvarmet stake og kan nesten stryke "rydde og tørke støv av vinduskarmene" fra to-do-lista for helga. Det teller vel ikke som helt gjennomført før de døde plantene er kastet da, de kom ikke lenger enn spisebordet og vips er jeg i seng igjen....

Back
Topp