Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk ! [emoji8]Helt enig![emoji849] er ikke sååå ofte liksom!
Takk! Nå viser babycallen 15 grader på soverommet og frøkna sover søtt inntil megSå bra[emoji4] håper dere får opp varmen og at dere får ei god natt[emoji4]

Ja det er så unødvendig lg skitsomt! Jeg gikk tilslutt og la meg i protest, da kan hun ikke lure seg inn på soverommet for å slå ovnen av igjen. No viser babycallen 15 grader og frøkna sover inntil meg.Uff, så teit![emoji849] håper hun har gitt opp nå !
Den var finKengu!![emoji1]
Fått meg to nye stjerner i vindu:
![]()
God natt til deg ogGod natt☄[emoji286]
Hahaha så enig. Min sist slukna momentant og fikk han ikke til å reagere. Annet enn at han bare snorka, tok han albuen rett i ryggraden min og ikke pokker om den skulle bort. Han var helt borte gitt.
Dro med puta på sofaen jeg da....
Og gjett hvem som må ta å ordne senga etterpå da? [emoji23][emoji23][emoji23]Huff da. Hva med en bøtte kaldt vann? Du må fremdeles sove på sofaen, men tenk den tilfredsstillelsen da![]()
Kast han på sofaen[emoji13]
Og gjett hvem som må ta å ordne senga etterpå da? [emoji23][emoji23][emoji23]
Natta og sov godtGod natt☄[emoji286]
Ikke sett før, men fin tanke.
Hahaha. Tok sofaen nå også gitt... snork... hånda oppi hodet mitt. Snork.Jaaaa, men likevel, såååå verdt det![]()
Takk takkKrysser fingrene for deg![]()

Oj har dere laga 3 hus?? Bilde? I fjor så lagde me både pepperkakehus och sjokoladehusElsker pepperkakebaking, men tror det holder med å lage 3 hus i år![]()