Takk, men nå har jeg forflyttet meg til sengen,verker så i sidenNyt slackingen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, men nå har jeg forflyttet meg til sengen,verker så i sidenNyt slackingen![]()

Mhm jeg vetÆsj, så kjipt[emoji31]
Takk, men nå har jeg forflyttet meg til sengen,verker så i siden![]()
Ble ikke sofa. Men spisebord og månstertegning med kamp på ipadenbedre for ryggen egentlig å sitte rak på stolen enn i sofaen
At di kan ha så mye energi hele dagenSamme Her!
Ja, sliten og høygravid og får ikke sove på dagen så da er det å legge seg litt tidligere redningenTatt kvelden?:/

Ja, sliten og høygravid og får ikke sove på dagen så da er det å legge seg litt tidligere redningen![]()
Du er effektiv altså[emoji4]Ferdig med klipping. Så syr imorgen![]()
Juletreet![]()
Ble ny vinterbukse/boblebukse på meg i dag . Kjekt . Fant nedi sentrum her
Må gå litt bananas avogtilSå det[emoji1] tøft!
Nei det er vanskelig.. hun er så sta og bestemt, men blir sint om ikke vi kommer på besøk også. Har forklart at selv om det gikk bra da hun hadde små, så betyr ikke det at vår baby er vant med sånne temperaturer. Sambo har satt på ovnen der inne nå, så får vi se hvor lenge det går bra. Gamlemor skal vel legge seg snart, så da kan vi ha på varmen i natt iallefall.Det hadde jeg nok ikke godtatt. Det er jo alt for kaldt, selv for voksene. Og da en liten baby, nei hadde nok ikke blitt der.
Må gå litt bananas avogtil
Jeg var kald i natt.. lillesnuppa er veldig varmblodig, men allilevel! Sambo har satt på ovnen der inne nå, så får vi håpe oldemor legger seg snart så ikke hun går etter og skrur av. Da får vi iallefall ha litt lunk i natt.Hadde fryst selv og en liten baby er det verre for
Så fintKengu!![emoji1]
Fått meg to nye stjerner i vindu:
![]()
Så fineKengu!![emoji1]
Fått meg to nye stjerner i vindu:
![]()
Så fint