Tre timer til eldste har leggetid. Galt av meg å glede meg? Er så søkkende dårlig idag at jeg har knapt energi eller krefter til å reise meg fra stolen :/
Helt normalt å glede seg til det[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tre timer til eldste har leggetid. Galt av meg å glede meg? Er så søkkende dårlig idag at jeg har knapt energi eller krefter til å reise meg fra stolen :/
Mhm 6000 krDyr affære
Mange år da? [emoji23]Jeppteller ned årene [emoji23]
Oi! Det var heftig... og rett før julMhm 6000 kr![]()
Mhm dvs 1500 i morgen og 4500 18.des når krona skal påOi! Det var heftig... og rett før jul![]()
På plass i svømmehallen. Litt god tid for vi beregnet at det mulig ville være vanskelig å parkere. Men det gikk greit. Skjønte jo hvorfor plassen var ledig da vi åpnet døren. Vi parkerte i en plaskedam... Jaja.
Hva skal du sy nå?Mønstertegning og stoffklipping![]()
Høres ikke feil utLigger som slakt på sofaen, studd etter middagen og sliten i kroppenSer reprisen på ` Nyttpå Nytt `
![]()
Det er nok ikke alle som har funnet dette underforumet nei[emoji4]
Kanskje det hadde vært koselig å lagt de ut på generelt så kan Tamara flytte de etterhvert?
Da er det snart jul[emoji1]Heia Norge!
Uff... trasig å bruke penger på sånn. Men blir bra til slutt Da?Mhm dvs 1500 i morgen og 4500 18.des når krona skal på
Hun slår bare av igjen om vi setter på, det gikk jo bra da hennes unger var små sier hun. Stolt og steil gammel dame, men er jo nesten så vi vurderer å bo hos samboers fetter når vi er på besøk med baby..
Det er detDa er det snart jul[emoji1]
Håper på det jaUff... trasig å bruke penger på sånn. Men blir bra til slutt Da?
Herlig med sofatjeneste, gått i ett med ungene idagHøres ikke feil utsofatjeneste her og
![]()
Hehe, typisk at den plassen var ledig[emoji23]
Og for en start[emoji4]Det er det
Samme Her!Herlig med sofatjeneste, gått i ett med ungene idag![]()