Skravletråd Desember

Tre timer til eldste har leggetid. Galt av meg å glede meg? Er så søkkende dårlig idag at jeg har knapt energi eller krefter til å reise meg fra stolen :/

Helt normalt å glede seg til det[emoji6]

Ligger som slakt på sofaen, studd etter middagen og sliten i kroppen :wacky: Ser reprisen på ` Nyttpå Nytt ` :)

På plass i svømmehallen. Litt god tid for vi beregnet at det mulig ville være vanskelig å parkere. Men det gikk greit. Skjønte jo hvorfor plassen var ledig da vi åpnet døren. Vi parkerte i en plaskedam... Jaja.

Hehe, typisk at den plassen var ledig[emoji23]

Det er nok ikke alle som har funnet dette underforumet nei[emoji4]
Kanskje det hadde vært koselig å lagt de ut på generelt så kan Tamara flytte de etterhvert?

Kanskje. Skulle jeg hørt med Tamara?

Hun slår bare av igjen om vi setter på, det gikk jo bra da hennes unger var små sier hun. Stolt og steil gammel dame, men er jo nesten så vi vurderer å bo hos samboers fetter når vi er på besøk med baby..

Da hade jeg sterkt vurdert å bo et annet sted ja. Og altså hat baby sovende sammen med meg på natta.

Hehe, typisk at den plassen var ledig[emoji23]

Men det var jo så mørkt at det så jeg ikke før jeg hadde rygget inn. Og det var flere plasser så jeg kunne/burde sånnsett flyttet bilen. Men det gikk, vi måtte bare alle ut av bilen på passasjersiden. Og ja, vi har et bakovervendt sete i midten bak...

Back
Topp