Det er detKoselig med besøk[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er detKoselig med besøk[emoji2]
JuletreetDen store nissen?![emoji23]
En her
Å en som jeg bare kommer til å trekke
+ en til med hull
Men først krone så får jeg ta litt etter litt
Han har fått utebukse og mellomste har fått vintersko. Handlet mat til helga og vært på svømmekurs. Men ikke pyntet nevneverdig til advent enda. Ryggen min fikk seg en liten støkk da jeg bar to poser handlevarer i en hånd og lullemor på hoften med den andre fordi mannen måtte fange et papir som stakk av så vi får se hva jeg gjør i kveld. Men fire lys til å tenne, eller et av dem i morgen da, har jeg ordnet og ting faller på plass litt etter litt tenker jeg.
Vant 2 av 3
Misstet finaleplass pga målforskjell
Må det 6000 holder o desJa fordele utgiftene er lurt
Ja
Litt bedre i dag, men jeg tviler på at jeg får sove. Men én vet jo aldri. Hjelper ikke når mannen snorker sånn![]()
Må det 6000 holder o des
1000 i nov
Tanntrekking koster 1500
De var knallgod selv om de ikke toppet lagene som noen av de andreGodt jobbet da[emoji2]
Mhm er detEr så hinsides dyrt med utgiftene der
De er det. Har ikke samvittighet til det jeg. Når jeg går dagen etter liksom.
En ting er sykdom/reist bort da. Helt forståelig. Men speideren i seg selv er hovedsaklig dugnad fra foreldre som gjerne vil at barna skal ha dette tilbudet. Det lille vi da blir bedt om syns jeg faktisk man kan dra ræva si til og hjelpe til med ett smil om munnen og god samvittighet
Mhm er det
Det blir detMen blir bedre utgiftsmessig med forskring
Uff tannlege på mandag, vil ikke det
Ligger som slakt på sofaen, studd etter middagen og sliten i kroppenSer reprisen på ` Nyttpå Nytt `
![]()
Kanskje. Skulle jeg hørt med Tamara?
Men det var jo så mørkt at det så jeg ikke før jeg hadde rygget inn. Og det var flere plasser så jeg kunne/burde sånnsett flyttet bilen. Men det gikk, vi måtte bare alle ut av bilen på passasjersiden. Og ja, vi har et bakovervendt sete i midten bak...
He he jaHoho, nå er det jul![emoji23]