Du ser detHvorfor det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du ser detHvorfor det?
Skjønner jeg godt [emoji14] Er herlig når det kommer dit![]()
Ja... elsker lys ute!!Åh så kjipt
Tiden flyr!!
Min rakk ikke starte på det i fjor å i år vil han ikke men greit i grunnHer er det håndball sesongen som er i gang..
Jeg ogsåJa... elsker lys ute!!
Snart 7 år siden jeg fødte for første gang!Det gjør den absolutt
Vondt og dyrt det...Uff tannlege på mandag, vil ikke det
Hahaha så enig. Min sist slukna momentant og fikk han ikke til å reagere. Annet enn at han bare snorka, tok han albuen rett i ryggraden min og ikke pokker om den skulle bort. Han var helt borte gitt.Mhm. Og min mann klager over at han blir sparket og poket. Synes ikke han har noe å klage over jeg! I natt dengte jeg han med puta flere ganger![]()
S
Snart 7 år siden jeg fødte for første gang!
Noen "luker" enklere enn andre utover vil jeg tro. Men det er det andre deler som gir den verdi. Og da kanskje jeg burde lagt det på generelt for å få mer svar?
Uff tannlege på mandag, vil ikke det
Ballsisighet her vi bor... til de går i 4. Klasse og må velge.Min rakk ikke starte på det i fjor å i år vil han ikke men greit i grunn
Mhm er detVondt og dyrt det...
Det er juletreavslutning for speider med grøt, lodd og full pakke. Siste for å avslutte dette året. Om 200 stk kommer i morgen har de det jammen ikke så jævlig travelt for ett par timer dagen før tenker nå jeg. Når vi ble kun 10 tok det oss nesten 3 timer. Hadde vi vært dobbelt hadde det tatt 1.5 time liksom.Mulug lurt å ikke ha dugnad i des, det er en travel mnd for de fleste.
Ja, absolutt!Og enda husker det som det var igår?![]()