Skravletråd Desember

Får vel kle oss å komme avgårde. Minste skal på speiderjuleverksted mens foreldre klargjør for juletrefesten i morgen med speideren. Ser det er få påmeldte foreldre for den delen da... Håper flere kommer gitt. Om ikke blir det mye jobb for oss.

Spesielt siden det er 200 påmeldte til selve søndagen liksom. Da er det dårlig at man skulker unna i dag

Folk er generelt dårlig til å stille opp[emoji849]

Gleder meg til deg tiden hvor jeg kan strekke meg en time lengre enn morgenfuglene mine :p
Skjønner jeg godt [emoji14] Er herlig når det kommer dit :D

Folk er generelt dårlig til å stille opp[emoji849]
De er det. Har ikke samvittighet til det jeg. Når jeg går dagen etter liksom.

En ting er sykdom/reist bort da. Helt forståelig. Men speideren i seg selv er hovedsaklig dugnad fra foreldre som gjerne vil at barna skal ha dette tilbudet. Det lille vi da blir bedt om syns jeg faktisk man kan dra ræva si til og hjelpe til med ett smil om munnen og god samvittighet

Det tror jeg faktisk ikke jeg hadde godtatt, heller tilbudt meg å betale for den strømmen...
Hun slår bare av igjen om vi setter på, det gikk jo bra da hennes unger var små sier hun. Stolt og steil gammel dame, men er jo nesten så vi vurderer å bo hos samboers fetter når vi er på besøk med baby..

Ja jeg syns det, men vi får ikke lov å sette på ovnen. Hun lurer seg inn for å sjekke også:rolleyes: har kledd på frøkna ullbody under ullpysj og lagt henne på lammeskinn med ullteppe oppå seg i tillegg til vinterdyna..
Det hadde jeg nok ikke godtatt. Det er jo alt for kaldt, selv for voksene. Og da en liten baby, nei hadde nok ikke blitt der.

De er det. Har ikke samvittighet til det jeg. Når jeg går dagen etter liksom.

En ting er sykdom/reist bort da. Helt forståelig. Men speideren i seg selv er hovedsaklig dugnad fra foreldre som gjerne vil at barna skal ha dette tilbudet. Det lille vi da blir bedt om syns jeg faktisk man kan dra ræva si til og hjelpe til med ett smil om munnen og god samvittighet
Mulug lurt å ikke ha dugnad i des, det er en travel mnd for de fleste.

Back
Topp