Haha, ser det for meg [emoji23][emoji23][emoji13]Haha[emoji23] leste innlegget ditt MENS jeg tok en slurk Pepsi....ikke lurt[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ser det for meg [emoji23][emoji23][emoji13]Haha[emoji23] leste innlegget ditt MENS jeg tok en slurk Pepsi....ikke lurt[emoji23]
Syk?
Jeg er så forkjøla selv, nå har jeg nesten ikke stemme igjen fordi jeg har skravla mye på planleggingsdagen på jobb [emoji23]
Huff, så kjedelig.Ja, jeg tilbrakte litt for mye tid med syk datter i helgen trolig, så klaska til med en runde med feber-forkjølelse selv også.
Hvordan kan du ikke bli svett av 30 minutter?![emoji33]
Haha[emoji23] leste innlegget ditt MENS jeg tok en slurk Pepsi....ikke lurt[emoji23]
Haha, ser det for meg [emoji23][emoji23][emoji13]
God tur[emoji4] kos deg masse!Kraków i natt! Juhu!!
Takk for detGoo tur![]()
Det skal jeg vettuGod tur[emoji4] kos deg masse!
Uff... håper ikke det er alvorligGod dagveldig fin dag i utgangspunktet . Nå fikk jeg dog en trist beskjed , ikke kjekt :/
Jeg var innum senteret en tur i dagNei, men fikk handlet litt på nett i går
Hva med deg?

Kos deg god tur. Hvor længe er dere dærTakk for det![]()
6000kr wow tror det var mangen som spenderte litt pengar jaJeg var innum senteret en tur i dagsved av vel 6000 kr
![]()
Er besøksvenn for vedkommendeUff... håper ikke det er alvorligklem til deg!
Oi hva handlet du?Jeg var innum senteret en tur i dagsved av vel 6000 kr
![]()
Ja heldigvis har uværet gitt seg. Søppeldunkene var eneste offer![]()
Fått 14 meter stoff i posten idag og 10 meter igår så nå er det stappfult i syrommet. Må ha mange timer på syrommet fremover [emoji28]
Kraków i natt! Juhu!!
Vel. Jeg sovna. Med lydløs mobil. Og masse meldinger fra eldste som ville ja svar!!! Og selvsagt slår til med hodepine/migrene for andre kveld på rad.