Tusen takkGratulerer![]()
Tusen takkGratulererhvor gammle e de andre?
Tusen takkåh. tenk om det hadde skjedd her
Gratulerer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer![]()
Tusen takkGratulererhvor gammle e de andre?
Tusen takkåh. tenk om det hadde skjedd her
Gratulerer![]()
Hadde lagt meg jeg og[emoji4] så sovna rimelig kjapt når jeg bare la fra meg mobilen[emoji4] Takk for det[emoji171] nå er jeg lys våken og snuppa hu sover så klart[emoji85][emoji12]Haha, kjenner meg igjen i den. Jeg har nemlig lagt meg. Men diller med denne mobilen fortsatt. Men tror faktisk jeg skal klare å legge den bort någod bedring til snuppa
![]()
God morgen[emoji4]God morgen alle sammen
Så braHadde lagt meg jeg og[emoji4] så sovna rimelig kjapt når jeg bare la fra meg mobilen[emoji4] Takk for det[emoji171] nå er jeg lys våken og snuppa hu sover så klart[emoji85][emoji12]
Gratulerer så masseGod kveld skravledamer! Hatt mange dager uten tid til forum. Men i dag måtte jeg inn. Har hangla litt de siste dagene, og vært en del kvalm, så fant plutselig ut at jeg skulle ta en graviditetstest. Og jammen var den positivikke planlagt, aner ikke hvor langt jeg er på vei, bortsett fra at det er mer enn 5 uker i følge testen, og litt spent på om jeg er klar for 3 barn. Men er vel bare å brette opp ermene
![]()
Hva strikker du?Jeg har strikket feil, og så prøvde jeg å fikse det. Det gikk absolutt ikke! Det er bra at mamma kommer i morgen og kan hjelpe meg.
Prøve på detKlarer vi 10000 innlegg i denne tråden før 1 des?? Det hadde vært gøy![]()
syns det har vært kjekt med den som engasjerer mest. Høyere krav , men ikke super høyt altså . Men vil nok bli mer liv. Liker nå premiene som er, men tjaaa...sykkel, treleker, akebrett, ski, hobbypakker, kokebøker , bakebøker, lilleba pysj , ullklærDerw kan jo fortelle meg hvordan dere vil ha topp 100 neste år. Utfordringer? Krav?
Hvilke premier er kule å ha?
Prøve på detKlarer vi 10000 innlegg i denne tråden før 1 des?? Det hadde vært gøy![]()
syns det har vært kjekt med den som engasjerer mest. Høyere krav , men ikke super høyt altså . Men vil nok bli mer liv. Liker nå premiene som er, men tjaaa...sykkel, treleker, akebrett, ski, hobbypakker, kokebøker , bakebøker, lilleba pysj , ullklærDerw kan jo fortelle meg hvordan dere vil ha topp 100 neste år. Utfordringer? Krav?
Hvilke premier er kule å ha?
God morgenGod morgen alle sammen![]()
God morgenGod morgen alle sammen
Tusen takk [emoji173]Gratulerer så masse[emoji173]️
Her også hihiOrdentlig treg morgen her i dag. Nå sløver vi foran barne TV både jeg og barna.![]()
Jeg sto opp og fyra i ovnen og satte på tv[emoji4] mangle bare kakaoen kjente jeg[emoji6] hu våkne for 20 min siden. Så utrolig typisk[emoji85]Så braer jo typisk det da. Og om du prøver å sove litt til så våkner hun vel garantert?
![]()
God morgen[emoji4] hjemme med sykt barn, ta en haug med telefoner og ratt på sykehuset gor å ta noen blodprøver.God morgen japlaner i dag?
![]()
Oi så Spennende! Håper jeg følger på de nærmeste dagene! Bestilt time til UL Da?God kveld skravledamer! Hatt mange dager uten tid til forum. Men i dag måtte jeg inn. Har hangla litt de siste dagene, og vært en del kvalm, så fant plutselig ut at jeg skulle ta en graviditetstest. Og jammen var den positivikke planlagt, aner ikke hvor langt jeg er på vei, bortsett fra at det er mer enn 5 uker i følge testen, og litt spent på om jeg er klar for 3 barn. Men er vel bare å brette opp ermene
![]()
God morgen!God morgen alle sammen![]()