Vil også ha snø!Meldt snø her også, og over til sludd på kvelden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil også ha snø!Meldt snø her også, og over til sludd på kvelden
Er meldt det i Bergen i morgen tidlig (før det går over til regn)Vil også ha snø!
Og da skal det virkelig regne!Er meldt det i Bergen i morgen tidlig (før det går over til regn)

Herligt. Skall selv snart i seng .Alle er i seng nå, men eldste sover ikke helt enda, snart er vi også i seng.
vil ha snø som ligger en stund jegMeldt snø her også, og over til sludd på kvelden
Dersom du ser på pent.no så sier Storm at det er fare for snø også søndag-tirsdagOg da skal det virkelig regne!![]()
2000 på en dag herNei, nå må jeg ha shoppestop (og det like før Black Friday)
Kr 4.500,- på 3 dager![]()
Ny plan, fant fødeavdelingen på idiotboksenHerligt. Skall selv snart i seng .
Kr 2.500,- av dem var i dag...2000 på en dag her
Sov godt og masse lykke tilnå er det sengetid på meg, vært våken siden 3 i natt , håper denne natten blir bedre
Hahaher sovner vi nesten begge på sofaen... men vil se aber Bergen før vi legger oss
![]()
Uheldigvis er vi det[emoji20]Mhm. Vi er nok begge uheldige med været gitt.
GOD NATT. Hoppas du får sova inattnå er det sengetid på meg, vært våken siden 3 i natt , håper denne natten blir bedre
HahahaNy plan, fant fødeavdelingen på idiotboksen![]()
Det har mannen også begynt medHahahafant selv ut av att eg skall ta ut av oppvask maskinen før eg legge meg. Hatar att vakna till ett kjøkken med oppvask på benken
Da er jeg i KrakówDersom du ser på pent.no så sier Storm at det er fare for snø også søndag-tirsdag![]()
Det må vi prøve påKlarer vi 10000 innlegg i denne tråden før 1 des?? Det hadde vært gøy![]()