Uff... får krype under dynen du daSukk. Du vet du mangler energi når du nærmest sovner mens du trener![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff... får krype under dynen du daSukk. Du vet du mangler energi når du nærmest sovner mens du trener![]()
Godt jeg ikke er aleneDet Lurar eg og på
Haha nei det er du ikke.Godt jeg ikke er alene![]()
Det syns jeg også, men nå er ny jakke og vinterbukser samt ullsåler til vinterskoene hans.Uff da, stakkars[emoji20] dumt at han ikke sier ifra om sånt!
Så heldig du erNå sover alla 3 barnen![]()
Ja det var dagens gode gjerningSå bra [emoji4]

Brrrrr.. er ikke helt justert til vintertemperaturer enda jeg.-9 her nå.
Glad jeg ikke skal trene i kveld
Ohhh Yes stort sett så sover de mellan kl 19-20.Så heldig du er
Usj, ja det er jo verre enn noen ting! Klarvær, noen cm snø og -5 er perfekt synes jeg.Skal visst bli plussgrader om et par dager da
Fint med litt is og sørpe liksom![]()
Ja det er så typiskSå kjipt da[emoji13]

Vi har katt som luska rundt hushjørnet så jeg måtte gi fuglen en sjanse følte jeg. Det tok 20 min så var den helt fin igjen. Fløy avgårde når jeg slapp den utHvordan gikk det??[emoji4] jeg hadde sluppet den ut...de pleier å komme seg bra[emoji4]

Det skal visst bli mildere i morgenBrrrrr.. er ikke helt justert til vintertemperaturer enda jeg.
Alle er i seng nå, men eldste sover ikke helt enda, snart er vi også i seng.Ohhh Yes stort sett så sover de mellan kl 19-20.
meldt snø.her i morgen.så regn torsdagDet skal visst bli mildere i morgen
Passer meg utmerket
Meldt snø her også, og over til sludd på kveldenmeldt snø.her i morgen.så regn torsdag![]()
Ufff då. Du borde sove mer
Usj, ja det er jo verre enn noen ting! Klarvær, noen cm snø og -5 er perfekt synes jeg.
HahaOrker ikke![]()