Uff, så leit å høre![emoji20] håper du får den hjelpen du trenger![emoji173]️
Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, så leit å høre![emoji20] håper du får den hjelpen du trenger![emoji173]️
Åh få se noe av klærne til ungebeTakk takkblitt helt helta på syinga
kjøper ikke klær til unga lengre for å si det sånn
![]()
Det tror jeg vi skal klareKos dere masse når dere drar da [emoji16]![]()
Har du instagram? Søk opp sykontoen min der så slipper jeg spamme herÅh få se noe av klærne til ungebe [emoji173]️[emoji173]️
Klør i halsen og snufser.
Jeg holder på å sulte ihjel! Men jeg sitter fast på sofaen med en sovende baby! Tør ikke bevege meg, hun trenger å sove. Hun har sovet på meg i over 1 1/2 time nå da. Men hun er så skjønn <3
Og av en eller annen grunn minner hun meg om marsipan... Nevnte jeg at jeg holder på å sulte ihjel?![]()
Var det jeg mente, og jeg bor i hedmark. Så er noen mil i mellom[emoji4]Tvilsomt. Jeg bor i Sør-Trøndelag, en plass i gokk ^^
Helt grei[emoji4] enn du?God kveld[emoji2] hatt en fin dag?
Hjelp!! Det fløy nettopp en liten fugl i vinduet og den er helt svimeslått. Jeg har tatt den inn i en plastboks (med luftehull), og lagt et kjøkkenhåndkle over så det er mørkt. Hva ghør jeg nå??
Jeg skjønner meg virkelig ikke på eldste..
Jeg fikk e-post av læreren hans før i dag hvor han blant annet sier at eldste kvier seg for å gå i friminuttene ut om dagen siden jakken hans er for tynn og han fryser.
Altså, det ble fryktelig kaldt her om dagen, og jeg har spurt han, senest i går og den er varm nok og han svarer at ja det er den.
Nå kommer det frem at han løy siden han ikke liker å spørre om ting.
Hallo, det er ikke som at vi har dårlig råd, han har sett flere ganger at dersom det er noe de trenger, kjøpes det med en gang.
Greit nok at han ikke får alle de lekene og spillene han ønsker seg, men det er heller ikke noe han trenger...
Skulle ønske jeg viste det i går når jeg var ute for å kjøpe en ny jakke til frøkna siden glidelåsen på hennes var gåen, da hadde jeg stupet turen i dag.
Åhh du er virkelig dyktigHar du instagram? Søk opp sykontoen min der så slipper jeg spamme her@ruli_sy
Har noen klær jeg ikke har fått tatt bilde av enda så legger stadig ut nye innlegg![]()
Åhh du er virkelig dyktig![]()
Uff då syns du medisinerna hjelperTakk skal du haja hverdagene er ikke lette. Går på sterke smertestillende for å klare engang å sitte oppreist men mange dager er ekstremt vonde og dårlige
Juste ja. Blir det shopping dærLondon
Takk får væl sikker det barnen har haftGod bedring til deg også.
det var detVar jo sååå billig!![emoji1]
Det settet i dinosaur var kultAe. Tusen takkvarmer hjertet å høre sånt
![]()
God kveld alle sammen! Hatt en bra dag![]()
Uff då syns du medisinerna hjelper