Skravletråd November

Heeei, klart jeg husker deg![emoji173]️
Har lurt på hvor du ble av! Hvordan går det med dere??[emoji1]

Aw søte deg [emoji173]️. Joda det går det går. Jenta er blitt 3,5 mnd nå. Både jeg og samboer går hjemme. Han i permisjon. Og jeg sykemeldt. Kroppen tålte ikke svangerskapet særlig godt og blitt psykisk knekt og fysisk ødelagt dessverre :/

Blitt hekta på å sy boxere til mannen. Syrommet blir flittig brukt for tiden :)

Har dere andre varmekilder i huset? Her er det -4 ute og med baby i hus så hadde jeg stressa føkt hvis oppvarmingsmulighetene røyk:wtf:

Får låne en ovn fra mamma og pappa heldigvis. Ellers hadde vi ikke kunnet være her for gradestokken kryper under 10 :(

45 mil/ 6,5 timer å kjøre, med ei ferje og en fjellovergang som er mye stengt om vinteren. Nærmeste flyplass er to timer å kjøre, tog tar 11 timer pga overgang..
Oj ja det var ett stykke ja. Min mor bor i Sverige så vet hvordan det er å ha de langt vekk

Påtide å prøve på comeback på forumet. Vært borte herfra siden baby ble født i august. Var Camilla_91 tidligere her inne men bytta nick nå :p vet ikke om noen husker meg lengre her:p

Så moro å se deg igjen :) hei :D

Hvorfor så længe??

Ble for utmatta mot slutten av svangerskapet så forumet ble prioritert vekk. Etter fødselen har ting vært ganske tungt. Jenta fikk kolikk samme som eldste. Sleit med amming og betennelser og infeksjoner i kroppen. Pluss psykisk knekk og fortsatt sykemeldt med enorme smerter i kroppen etter tungt svangerskap :/

Det er så koselig [emoji171][emoji171]
Det er det, jeg gleder meg til det. Må bare få i havn resten av gavene

Og kjenner at jeg har blitt bortskjemt ved å ha vært hjemme noen år. 2015 sykemeldt med bekkenløsning, så da var det jo rolig høygravid men ikke jobb. Og mannen ble arbeidsledig så han var hjemme også. 2016 permisjon.

Det er litt mer styr å ordne jul og advent når jeg jobber hele dagen

Klør i halsen og snufser.

Ble for utmatta mot slutten av svangerskapet så forumet ble prioritert vekk. Etter fødselen har ting vært ganske tungt. Jenta fikk kolikk samme som eldste. Sleit med amming og betennelser og infeksjoner i kroppen. Pluss psykisk knekk og fortsatt sykemeldt med enorme smerter i kroppen etter tungt svangerskap :/
Stor klem till deg. Må har vart tuft. Men det er kjekt og se deg her igjen

Jeg holder på å sulte ihjel! Men jeg sitter fast på sofaen med en sovende baby! Tør ikke bevege meg, hun trenger å sove. Hun har sovet på meg i over 1 1/2 time nå da. Men hun er så skjønn <3
Og av en eller annen grunn minner hun meg om marsipan... Nevnte jeg at jeg holder på å sulte ihjel? :P

Det er det, jeg gleder meg til det. Må bare få i havn resten av gavene

Og kjenner at jeg har blitt bortskjemt ved å ha vært hjemme noen år. 2015 sykemeldt med bekkenløsning, så da var det jo rolig høygravid men ikke jobb. Og mannen ble arbeidsledig så han var hjemme også. 2016 permisjon.

Det er litt mer styr å ordne jul og advent når jeg jobber hele dagen

Jeg husker det så godt fra jeg var liten selv. Satte så pris på det.

Ja det er sant. Det er mer styr, når man jobber. Jeg er heldig og går hjemme i år, og akkurat nå er det jula jeg holder meg fast i [emoji171] Jeg er så glad i den.

Back
Topp