Vært våken 100 ganger, det smeller i bekkenet så fort jeg prøver og snu meg. Også brygger jeg på noe som ikke vil slå ut, så bare hangler[emoji21]God morgen lite søvn ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært våken 100 ganger, det smeller i bekkenet så fort jeg prøver og snu meg. Også brygger jeg på noe som ikke vil slå ut, så bare hangler[emoji21]God morgen lite søvn ??
Ufff da. Ikkje lett med bekkenplager. Går du på behandling?Vært våken 100 ganger, det smeller i bekkenet så fort jeg prøver og snu meg. Også brygger jeg på noe som ikke vil slå ut, så bare hangler[emoji21]
Takk[emoji4] skal til legen en tur. Og hvis bekkenet og formen tillater det så blir det en liten gåtur i sola. Er så utrolig fint nå, rim i trærne og blå himmel og sol[emoji7]Takk det samme
Planer for dagen?
Nei, skal til legen igjen i dag, så skal høre om jeg får henvisning til fysio.Ufff da. Ikkje lett med bekkenplager. Går du på behandling?
Bra børja med behandling før det blir ikkje bedre nær man væl har børjat fåNei, skal til legen igjen i dag, så skal høre om jeg får henvisning til fysio.
Er nok lurt ja.Bra børja med behandling før det blir ikkje bedre nær man væl har børjat få
Smerter
Vært våken 100 ganger, det smeller i bekkenet så fort jeg prøver og snu meg. Også brygger jeg på noe som ikke vil slå ut, så bare hangler[emoji21]
Ja det er veldig godt! Vi sees ikke så ofte pga lang reisevei, så det nytesSå braHerligt og ha mamma på besøk som
Hjelper till

Nei, vi har hatt besøk så det ble det ikke tid til. Sovna kl 21 i går kveld, men har hangover og klarer liksom ikke våkne i dagHørtes slitsomt ut[emoji20] fått sove litt på dagtid?
så mye for å legge seg tidlig!Folk kan være så greie de bare vil om ikke de evner å brette opp armene og fikse sånt.. man har et visst ansvar som utleier. Har dere fått sbakka med noen i dag ang å få fikset det?Han er veldig grei, men det hjelper lite når ting må bli gjort![]()
Takk[emoji4] skal til legen en tur. Og hvis bekkenet og formen tillater det så blir det en liten gåtur i sola. Er så utrolig fint nå, rim i trærne og blå himmel og sol[emoji7]
Enn du?
Folk kan være så greie de bare vil om ikke de evner å brette opp armene og fikse sånt.. man har et visst ansvar som utleier. Har dere fått sbakka med noen i dag ang å få fikset det?
Har dere andre varmekilder i huset? Her er det -4 ute og med baby i hus så hadde jeg stressa føkt hvis oppvarmingsmulighetene røykDet er mannen som styrer med det. Prøver å la være å stresse for mye jeg. Henger meg for mye opp i ting ellers![]()

Hvor lang da?Ja det er veldig godt! Vi sees ikke så ofte pga lang reisevei, så det nytes![]()
Hvor lenge er du på jobb??Pause tid![]()
Til kvart på 4Hvor lenge er du på jobb??
Yes husker degvelkommen tillbacks
Hei[emoji1] vært litt shopping her idag! Nå sofatid[emoji1]