Skravletråd November

Takk det samme :)
Planer for dagen?
Takk[emoji4] skal til legen en tur. Og hvis bekkenet og formen tillater det så blir det en liten gåtur i sola. Er så utrolig fint nå, rim i trærne og blå himmel og sol[emoji7]
Enn du?

Eg kom på me drakk mye nypesuppe nær vi var barn. Hvor får eg kjøpt det her? Kan ikkje huske att eg har sett det noen plats

Vært våken 100 ganger, det smeller i bekkenet så fort jeg prøver og snu meg. Også brygger jeg på noe som ikke vil slå ut, så bare hangler[emoji21]

Høres kjent ut. Noen opplever at satenglaken hjelper. Jeg liker det ikke... går til naprapat på mammaklinikken i Oslo og reddes virkelig. Anbefales.

Hørtes slitsomt ut[emoji20] fått sove litt på dagtid?
Nei, vi har hatt besøk så det ble det ikke tid til. Sovna kl 21 i går kveld, men har hangover og klarer liksom ikke våkne i dag:dead: så mye for å legge seg tidlig!

Han er veldig grei, men det hjelper lite når ting må bli gjort :(
Folk kan være så greie de bare vil om ikke de evner å brette opp armene og fikse sånt.. man har et visst ansvar som utleier. Har dere fått sbakka med noen i dag ang å få fikset det?

Takk[emoji4] skal til legen en tur. Og hvis bekkenet og formen tillater det så blir det en liten gåtur i sola. Er så utrolig fint nå, rim i trærne og blå himmel og sol[emoji7]
Enn du?

Være sammen med Lillejenta. Jeg kjeder meg ^^
Har fått tatt litt klesvask oh oppvaskmaskin, Men ellers finner vi ikke på noe. Er for kaldt til å gå ut.

Folk kan være så greie de bare vil om ikke de evner å brette opp armene og fikse sånt.. man har et visst ansvar som utleier. Har dere fått sbakka med noen i dag ang å få fikset det?

Det er mannen som styrer med det. Prøver å la være å stresse for mye jeg. Henger meg for mye opp i ting ellers :P

Det er mannen som styrer med det. Prøver å la være å stresse for mye jeg. Henger meg for mye opp i ting ellers :p
Har dere andre varmekilder i huset? Her er det -4 ute og med baby i hus så hadde jeg stressa føkt hvis oppvarmingsmulighetene røyk:wtf:

Back
Topp