Skravletråd November

Uff, så leit å høre![emoji20] håper du får den hjelpen du trenger![emoji173]️

Takk :) går til psykolog for å bearbeide en forferdelig barndom som har slått hardt ned etter jeg fikk barn selv. Og får mer behandling nå med bassengtrening og begynner hos fysioterapi igjen på torsdag. Foreløpig går dagene i å holde ut med enorme smerter

Åh få se noe av klærne til ungebe [emoji173]️[emoji173]️
Har du instagram? Søk opp sykontoen min der så slipper jeg spamme her :p @ruli_sy

Har noen klær jeg ikke har fått tatt bilde av enda så legger stadig ut nye innlegg :)

Jeg holder på å sulte ihjel! Men jeg sitter fast på sofaen med en sovende baby! Tør ikke bevege meg, hun trenger å sove. Hun har sovet på meg i over 1 1/2 time nå da. Men hun er så skjønn <3
Og av en eller annen grunn minner hun meg om marsipan... Nevnte jeg at jeg holder på å sulte ihjel? :P

Haha, håper ikke du begynte å gnage på den søte marsipanen din[emoji23]

Hjelp!! Det fløy nettopp en liten fugl i vinduet og den er helt svimeslått. Jeg har tatt den inn i en plastboks (med luftehull), og lagt et kjøkkenhåndkle over så det er mørkt. Hva ghør jeg nå??

Hvordan gikk det??[emoji4] jeg hadde sluppet den ut...de pleier å komme seg bra[emoji4]

Jeg skjønner meg virkelig ikke på eldste..

Jeg fikk e-post av læreren hans før i dag hvor han blant annet sier at eldste kvier seg for å gå i friminuttene ut om dagen siden jakken hans er for tynn og han fryser.
Altså, det ble fryktelig kaldt her om dagen, og jeg har spurt han, senest i går og den er varm nok og han svarer at ja det er den.
Nå kommer det frem at han løy siden han ikke liker å spørre om ting.
Hallo, det er ikke som at vi har dårlig råd, han har sett flere ganger at dersom det er noe de trenger, kjøpes det med en gang.
Greit nok at han ikke får alle de lekene og spillene han ønsker seg, men det er heller ikke noe han trenger...

Skulle ønske jeg viste det i går når jeg var ute for å kjøpe en ny jakke til frøkna siden glidelåsen på hennes var gåen, da hadde jeg stupet turen i dag.

Uff da, stakkars[emoji20] dumt at han ikke sier ifra om sånt!

Uff då syns du medisinerna hjelper

Bruker tramadol mot smertene. De tar litt av toppen men ikke mye. Men nok til at jeg kan fungere noenlunde ok i par timer mens eldste er hjemme til hun legger seg. Men skulle absolutt vært uten så mye smerter

Back
Topp