En utrolig bra serie! Handler om advokaterHar abre sett reklame for det men ikke egentlig fulgt med. Hva handler det om egentlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En utrolig bra serie! Handler om advokaterHar abre sett reklame for det men ikke egentlig fulgt med. Hva handler det om egentlig?
God kveld skravledamer! Hatt mange dager uten tid til forum. Men i dag måtte jeg inn. Har hangla litt de siste dagene, og vært en del kvalm, så fant plutselig ut at jeg skulle ta en graviditetstest. Og jammen var den positivikke planlagt, aner ikke hvor langt jeg er på vei, bortsett fra at det er mer enn 5 uker i følge testen, og litt spent på om jeg er klar for 3 barn. Men er vel bare å brette opp ermene
![]()
Tusen takk [emoji173] står det bra til med deg i kveld da?God kveld[emoji4] og gratulerer så mye[emoji173]
Det gjør det[emoji4] burde virkelig sove, snuppa har hatt diare og måvære hjemme fra bhg i morgen og hun starter dagen forholdsvis tidlig nå. Men klarer ikke helt legge fra meg mobilen[emoji28]Tusen takk [emoji173] står det bra til med deg i kveld da?
Haha, kjenner meg igjen i den. Jeg har nemlig lagt meg. Men diller med denne mobilen fortsatt. Men tror faktisk jeg skal klare å legge den bort nåDet gjør det[emoji4] burde virkelig sove, snuppa har hatt diare og måvære hjemme fra bhg i morgen og hun starter dagen forholdsvis tidlig nå. Men klarer ikke helt legge fra meg mobilen[emoji28]
God kveld skravledamer! Hatt mange dager uten tid til forum. Men i dag måtte jeg inn. Har hangla litt de siste dagene, og vært en del kvalm, så fant plutselig ut at jeg skulle ta en graviditetstest. Og jammen var den positivikke planlagt, aner ikke hvor langt jeg er på vei, bortsett fra at det er mer enn 5 uker i følge testen, og litt spent på om jeg er klar for 3 barn. Men er vel bare å brette opp ermene
![]()
Vi månvæl prøva på deKlarer vi 10000 innlegg i denne tråden før 1 des?? Det hadde vært gøy![]()
GratulererGod kveld skravledamer! Hatt mange dager uten tid til forum. Men i dag måtte jeg inn. Har hangla litt de siste dagene, og vært en del kvalm, så fant plutselig ut at jeg skulle ta en graviditetstest. Og jammen var den positivikke planlagt, aner ikke hvor langt jeg er på vei, bortsett fra at det er mer enn 5 uker i følge testen, og litt spent på om jeg er klar for 3 barn. Men er vel bare å brette opp ermene
![]()
Herligt allt det mamma kan fixa och hjelpe tillJeg har strikket feil, og så prøvde jeg å fikse det. Det gikk absolutt ikke! Det er bra at mamma kommer i morgen og kan hjelpe meg.
Elsker snøfall [emoji171]Åhh, den er nydelig!
Det forstår jeg veldig godt! Jeg kan knapt lappe en bukse selv [emoji23]Takk. Utrolig gøy å lage noe han likte![]()
Håper ikke du blir det heller [emoji171] Kjenner det sitter i nesa og svelget selv. Men hos meg er det ikke alltid godt å si hva som lager trykk [emoji23]Klør mer. Ikke sånn at det er vondt å svelge, men sånn at det er vondt og klør og egentlig lindrer å svelge så jeg har kjøpt drops jeg kan suge på, når bare lillemor har sovnet
Ikke skikkelig syk heldigvis
Hos deg er det jo mye som ikke er som det skal.Håper ikke du blir det heller [emoji171] Kjenner det sitter i nesa og svelget selv. Men hos meg er det ikke alltid godt å si hva som lager trykk [emoji23]
mye på en dagKr 2.500,- av dem var i dag...
takk takkSov godt og masse lykke til
kanskje vi klarer detKlarer vi 10000 innlegg i denne tråden før 1 des?? Det hadde vært gøy![]()
PremierDerw kan jo fortelle meg hvordan dere vil ha topp 100 neste år. Utfordringer? Krav?
Hvilke premier er kule å ha?
åh. tenk om det hadde skjedd herGod kveld skravledamer! Hatt mange dager uten tid til forum. Men i dag måtte jeg inn. Har hangla litt de siste dagene, og vært en del kvalm, så fant plutselig ut at jeg skulle ta en graviditetstest. Og jammen var den positivikke planlagt, aner ikke hvor langt jeg er på vei, bortsett fra at det er mer enn 5 uker i følge testen, og litt spent på om jeg er klar for 3 barn. Men er vel bare å brette opp ermene
![]()