Mine taklet det når de var små. Men gikk over til flytende og nå smeltepiller etthvert
Flytende og granulat her[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine taklet det når de var små. Men gikk over til flytende og nå smeltepiller etthvert
Så bra, det er jo snadder[emoji1]
Syns nå potetgull er bedre men det fungererSå bra, det er jo snadder[emoji1]
Ikke snakk om, ville din mann ha gjort det?
Kan hende jeg er litt rar, men får mer lyst på sex av humor og en tøysete mann enn om har kler seg sexy..
Den kunne fungert helt fint den der dersom kjeften var med![]()
Mett og god etter en deilig lørdagsmiddagytrefilet av svin var virkelig smakfult! Nå er det straks sengen på en sliten mor!
Som alltid på lørdagskvelder på denne tiden...
Alt for mett no![]()
Ønsker meg sovende barn til jul![]()
Egentlig ikke, hen er bare ikke helt inn i slike ting.
Jeg for min del tenker sjiraff.
Altså en lang stiv oppadgående hals er da bedre enn en slapp nedadgående snabel![]()

Svin indrefile, fløtesaus, stakte sopp, brekkebønner og brokkoliHva har du spist idag?[emoji2]
Sånn apropos elefanter og strikking og slikt..
Jeg skal på en konferanse neste uke med flere 1.000 folk og tett mingleområde...
Altså dersom det er kaldt den dagen samtidig som jeg prøver å være en smule profesjonell....
La luen min ligge hjemme eller gi blanke faen
Litt urolig kveld, men virker fornøyd med at mamma er her og sover nå ved siden av meg og kjennes heldigvis ikke så varm ut, så jeg håper.
Altså, dersom han først tar på seg denne trusen (spesielt den på bildet med ører han mest sannsynlig ikke får platt til noe annet over) i hvilken situasjon tror du han tar den på.Kommer kanskje an på situasjonen?![]()
Uff da[emoji20] hørtes ikke ut som et sunt venninne-forhold!
Sånn apropos elefanter og strikking og slikt..
Jeg skal på en konferanse neste uke med flere 1.000 folk og tett mingleområde...
Altså dersom det er kaldt den dagen samtidig som jeg prøver å være en smule profesjonell....
La luen min ligge hjemme eller gi blanke faen
Syns nå potetgull er bedre men det fungerer
Altså, dersom han først tar på seg denne trusen (spesielt den på bildet med ører han mest sannsynlig ikke får platt til noe annet over) i hvilken situasjon tror du han tar den på.
A: For å dra på jobb?
B: For sex?
Jeg tror jeg hadde vært kjedelig og latt luen ligge hjemme, men så er jo du langt sprekere enn meg på det området (og sikkert de fleste andre områder og ^^ )
Hehe, vanskelig å svare på[emoji23] jeg hadde lagt den hjemme, liker ikke så mye oppmerksomhet[emoji12]
Jeg er en person med mange sider som har opplevd veldig mye, positivt og negativt..
Jeg har hatt en selvtillit så lav at jeg har vært på randen av selvmord til en som gjør at jeg tør å gå med en fuckings elefant på hodet..
Jeg er også ganske profesjonell...
Selvtillit betyr mye, når er det for mye...
Dog når det er sagt, tror han kommer til å være med
Greit nok at hingst er et utrykk for en mann "som kan sine saker", men hr du sett hvor slapp egentlig den tingen som henger mellom beine på den erHmmmmm. Får jeg premie om jeg svarer riktig? ^^
Fra spøk til revolver; min mann er troende til å bruke noe slik til hverdags ^^ Men jeg er egentlig enig med deg i giraff. Eller hva med hest? Hvem liker vel ikke å bli kalt en hingst?