Skravletråd November

Håper dette holder.

Lillemor kjennes fortsatt ikke febervarm ut. Etter et døgn på 38-38,5 og et halvt på 38,5-39+ så er det godt om det slipper taket så hun får en hviledag i morgen og er klar for bhg på mandag aller helst. Har mamma i backup på mandag om hun trenger en hviledag til, særlig dersom der er feber i morgen også. Litt varme tær har hun het hun sover ved siden av meg, så vi får se hva natten og morgendagen bringer.

Foretrekker han et annet dyr kanskje ?:p
Egentlig ikke, hen er bare ikke helt inn i slike ting.
Jeg for min del tenker sjiraff.
Altså en lang stiv oppadgående hals er da bedre enn en slapp nedadgående snabel :P

Ja. Mer usikker på denne natta for mannen har lagt henne mens jeg var på svømming. Det var for kort tid til å gi ny paracet og stikkpiller hadde jeg kjøpt men ikke kommet hjem med.
Ikke målt henne, men jeg regner med hun er litt varmere enn hun burde. Jeg får sjekke senere.
Og håpe hun sover godt og er frisk i morgen. Var ikke det da jeg forlot dem i alle fall.

Stakkars lille[emoji20] krysser fingre for at natta går bra!

Stakkars lille[emoji20] krysser fingre for at natta går bra!
Litt urolig kveld, men virker fornøyd med at mamma er her og sover nå ved siden av meg og kjennes heldigvis ikke så varm ut, så jeg håper.

Sånn apropos elefanter og strikking og slikt..

Jeg skal på en konferanse neste uke med flere 1.000 folk og tett mingleområde...
Altså dersom det er kaldt den dagen samtidig som jeg prøver å være en smule profesjonell....
La luen min ligge hjemme eller gi blanke faen

De er veldig urolige sammen, og leken blir veldig ensporet. Og jenta mi gjør som bestevenninnen sier, hun får ikke lov til å gjøre som hun selv vil alltid. I tillegg blir hun ofte utestengt av venninnen, og hun kan være veldig ekkel mot jenta mi. Men jenta mi går bare og venter på venninnen sin, og vil ikke egentlig leke med noen andre :(

Uff da[emoji20] hørtes ikke ut som et sunt venninne-forhold!

Back
Topp