Skravletråd November

Bra hun fikk en god natts søvn[emoji173]️
Ja. Mer usikker på denne natta for mannen har lagt henne mens jeg var på svømming. Det var for kort tid til å gi ny paracet og stikkpiller hadde jeg kjøpt men ikke kommet hjem med.
Ikke målt henne, men jeg regner med hun er litt varmere enn hun burde. Jeg får sjekke senere.
Og håpe hun sover godt og er frisk i morgen. Var ikke det da jeg forlot dem i alle fall.

Koser oss med pizza mens vi ser gårsdagen episode av The Voice.

Vi er trøtte og slitne. Noen (meg) mer enn andre gitt [emoji14]

Godt med pizza da:) lite søvn ?
Ja. Mest pga vi har hatt familieselskap i dag. Så rydding og baking til 2 i natt jeg da. Også blir jeg fryktelig sliten i kropp og hode av folk generelt. Selv om det er familie. Så en smule trøtt ja og glad det er 3 mnd til neste fyller år og jeg må gjennom det igjen [emoji14]

38,0 nå på morgenen. Det stiger erfaringsmessig gjerne litt utover dagen, men hun virker å være i grei form i alle fall, har sunget på badet mens vi stelte oss.

Nå er det mamma og sofa og pupp som teller, men det er greit, her kan vi sitte og kose så lenge hun vil.

De store ungene er også våkne, så når de kommer opp om litt (holder på å kle på seg) vil hun nok leke litt med dem.

God bedring til snuppa di[emoji4]

Ja. Mest pga vi har hatt familieselskap i dag. Så rydding og baking til 2 i natt jeg da. Også blir jeg fryktelig sliten i kropp og hode av folk generelt. Selv om det er familie. Så en smule trøtt ja og glad det er 3 mnd til neste fyller år og jeg må gjennom det igjen [emoji14]
Aha :) fornøyd bursdagsbarn?:)
God kveld. En fin dag?
det har vi hatt:)

Back
Topp