Foretrekker han et annet dyr kanskje ?Vil fremdeles ikke få mannen til å prøve den![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Foretrekker han et annet dyr kanskje ?Vil fremdeles ikke få mannen til å prøve den![]()
Er vel litt forskjell på dem.
Min er egentlig litt kjedelig![]()
Her kom fifa 18 i hus i dagspilt fifa med kengubarnet, morsomt!.
i går her u husetHer kom fifa 18 i hus i dag![]()
Egentlig ikke, hen er bare ikke helt inn i slike ting.Foretrekker han et annet dyr kanskje ?![]()
Ja. Mer usikker på denne natta for mannen har lagt henne mens jeg var på svømming. Det var for kort tid til å gi ny paracet og stikkpiller hadde jeg kjøpt men ikke kommet hjem med.
Ikke målt henne, men jeg regner med hun er litt varmere enn hun burde. Jeg får sjekke senere.
Og håpe hun sover godt og er frisk i morgen. Var ikke det da jeg forlot dem i alle fall.
Om 3 ukerhihi
men besøket er nå overstått!
Komkom. Litt rester av alt sammen![]()
Litt urolig kveld, men virker fornøyd med at mamma er her og sover nå ved siden av meg og kjennes heldigvis ikke så varm ut, så jeg håper.Stakkars lille[emoji20] krysser fingre for at natta går bra!
God kveld![]()
ja 6 t etterpå
Samme heri går her u huset
kengubarnet kjøpte for bursdagspenger
De er veldig urolige sammen, og leken blir veldig ensporet. Og jenta mi gjør som bestevenninnen sier, hun får ikke lov til å gjøre som hun selv vil alltid. I tillegg blir hun ofte utestengt av venninnen, og hun kan være veldig ekkel mot jenta mi. Men jenta mi går bare og venter på venninnen sin, og vil ikke egentlig leke med noen andre![]()
Så absoluttGreit med vel overstått feiring![emoji1]
Jepp, fant det i går kveld på oss alle![]()
var ikke hjemme så gikk fintÆsj, det var lenge![emoji13]
moro daSamme her![]()
er 2,9 g per 100 g, det vil si nesten ingenting