Skravletråd November

Ikke snakk om, ville din mann ha gjort det?

Kan hende jeg er litt rar, men får mer lyst på sex av humor og en tøysete mann enn om har kler seg sexy..
Den kunne fungert helt fint den der dersom kjeften var med :P

Nope, min mann kan jeg klare å tvinne greit rundt lillefingeren, men denne hadde jeg nok ikke klart[emoji23]

Sånn apropos elefanter og strikking og slikt..

Jeg skal på en konferanse neste uke med flere 1.000 folk og tett mingleområde...
Altså dersom det er kaldt den dagen samtidig som jeg prøver å være en smule profesjonell....
La luen min ligge hjemme eller gi blanke faen

Jeg tror jeg hadde vært kjedelig og latt luen ligge hjemme, men så er jo du langt sprekere enn meg på det området (og sikkert de fleste andre områder og ^^ )

Uff da[emoji20] hørtes ikke ut som et sunt venninne-forhold!

Nei :(
Men hun er tryggheten hennes, og ofte leker de godt sammen og. Men det kan jo ikke fortsette slik. Men resten av lokalmiljøet er jo sammensveiset, og vi som utenforstående blir ikke invitert med. De andre ungene ser ut til å få tid sammen på ettermiddagene og helger etc, men siden vi ikke bor nært noen så er det ikke naturlig at vi møtes om vi ikke blir invitert. Og vi kjenner litt på det og tør vel egentlig ikke invitere andre over heller. Vi har jo ikke god plass hjemme verken inne eller ute :(

Sånn apropos elefanter og strikking og slikt..

Jeg skal på en konferanse neste uke med flere 1.000 folk og tett mingleområde...
Altså dersom det er kaldt den dagen samtidig som jeg prøver å være en smule profesjonell....
La luen min ligge hjemme eller gi blanke faen

Hehe, vanskelig å svare på[emoji23] jeg hadde lagt den hjemme, liker ikke så mye oppmerksomhet[emoji12]

Altså, dersom han først tar på seg denne trusen (spesielt den på bildet med ører han mest sannsynlig ikke får platt til noe annet over) i hvilken situasjon tror du han tar den på.
A: For å dra på jobb?
B: For sex?

Hmmmmm. Får jeg premie om jeg svarer riktig? ^^
Fra spøk til revolver; min mann er troende til å bruke noe slik til hverdags ^^ Men jeg er egentlig enig med deg i giraff. Eller hva med hest? Hvem liker vel ikke å bli kalt en hingst?

Apropos mann...
På badet har vi noen skittentøyskurver. En for 60 grader, en for 40 grader lyse klær, en for 40 grader mørke klær, en for ull og annet som skal vaskes på 30 grader, og en for 40 grader hvite klær. Men når mannen har lagt vekk skitgentøyet til lillemor så finner jeg ull i mørke lyse klær og lyse klær i mørke klær. Altså, han sier han ikke forstår systemet mitt, men kan han ikke se forskjell på mørke klær og lyse klær?

Jeg tror jeg hadde vært kjedelig og latt luen ligge hjemme, men så er jo du langt sprekere enn meg på det området (og sikkert de fleste andre områder og ^^ )
Hehe, vanskelig å svare på[emoji23] jeg hadde lagt den hjemme, liker ikke så mye oppmerksomhet[emoji12]

Jeg er en person med mange sider som har opplevd veldig mye, positivt og negativt..
Jeg har hatt en selvtillit så lav at jeg har vært på randen av selvmord til en som gjør at jeg tør å gå med en fuckings elefant på hodet..
Jeg er også ganske profesjonell...
Selvtillit betyr mye, når er det for mye...
Dog når det er sagt, tror han kommer til å være med

Jeg er en person med mange sider som har opplevd veldig mye, positivt og negativt..
Jeg har hatt en selvtillit så lav at jeg har vært på randen av selvmord til en som gjør at jeg tør å gå med en fuckings elefant på hodet..
Jeg er også ganske profesjonell...
Selvtillit betyr mye, når er det for mye...
Dog når det er sagt, tror han kommer til å være med

Ser den ja. Det kommer mye an på person og. Noen vil synes at slikt er gøy, andre synes det er upassende.

Hmmmmm. Får jeg premie om jeg svarer riktig? ^^
Fra spøk til revolver; min mann er troende til å bruke noe slik til hverdags ^^ Men jeg er egentlig enig med deg i giraff. Eller hva med hest? Hvem liker vel ikke å bli kalt en hingst?
Greit nok at hingst er et utrykk for en mann "som kan sine saker", men hr du sett hvor slapp egentlig den tingen som henger mellom beine på den er :P ....
Trusemessig tror jeg jeg hadde foretrukket en sjiraff :P

Back
Topp