gjorde detIkke bra... håper du sovner til slutt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
gjorde detIkke bra... håper du sovner til slutt!
håper det går bedre enn fryktetGod morgen alle sammeni dag e det kurs, jobb og så julebord. Spennende... gruer meg til julebord
![]()
takk det sammeGod morgen!
Ønsker dere en fin dag[emoji1]
god kveld
Hjemme fra kino og skravling
God kveld jenter! Alle lagt seg kanskje..?
Blir fullt kjør her nå, navnefest i helga og svigermor kommer i morra [emoji33]
Vet ikke helt om jeg gleder meg så mye altså [emoji28]
Møte med ppt I morgen. Blir spennende å se om de har noen råd å komme med.
badmoms christmasHva så du på kino?[emoji4]
god morgenGod morgen
God morgen.
Og så var det torsdag allerede.
Handledagen min. Fint.
Men jobb. Hmm. Jeg skal purre, skulle gjort forrige uke, tar meg nok et par timer å bli ferdig. Jeg skal ta mva, tar meg nok en time eller så det også. Jeg skal føre tilskudd og avstemming mellomrrgning med kommuner for 33 avdelinger, det tar meg gjerne et par dager. Jeg skal følge opp eposter og sende en betaling og avstemming en del konti.
Denne uken.
Det aner meg at uken er en dag for kort...
Er jeg veldig slem når svigermor inviterer seg selv på middsg og jeg tenker jippi at det er den søndagen jeg drar til Trondheim slik at jeg slipper å være tilstede under hele besøket [emoji14]
Hei
Vi har snø, og det gir god stemning før jul. Har pakket noen julegaver, sakte men sikkert. Må si jeg gleder meg.
Flere julemennesker her eller?
På vei til spray tan nåJuhu!
Det lukter rosinboller I huset! Det er ingen som har bakt her, og om det så hadde vært det så hadde det ikke vært rosinboller.
Hei hei har haft lite tid her inne idag.
Men dag børja med sang massa klemmer i sengen.
Så ute på besøk. Så var me i leiligheten før og flytta ut massa møbler . Minste er på bedring vei. Nr 2 har øyebetenelse og børjat på dråper.
Meningen var eg skulle ut och si hei till Tamara på gausel men rakk ikkje det. Kom hjem laga mat. Dekka på blåste opp noen balonger . Hente barnen i bhg. Hjem spise middag. Feire min bursdags legge alla barn som har allt
Før mye sukker i kroppen. Endligen somnade de. Nå skall eg ta en varm kopp te og njyta sofan en stund
god kveld
jobb
hente pakker på posten
trening med kb
nå må jeg sjekke dugnsdsgreier igjen
Ble kakao i dag i stedet.
I 9 grader. (ute altså) Frøys ikke i det hele tatt. Men drakk for i går ;-)
Gavekortet glemte jeg hjemme. Men det varer i tre år så jeg får brukte det en annen gang.
Men jeg har fått brukt en god del penger (og spart litt også da ;-))
Mye gaver gjenstår, men noe er i boks. Det vanskeligste er nok lillemor. Som hat både jul og bursdag. Og søsknene får nettbrett til jul.
Skjer ikke at jeg bruker like mye penger på henne i år nei. Men mer enn ei dukkevogn type paraplytrille til 170 kr skal hun nå likevel få... Ei dykke kanskje. Fikk i fjor, men ei sånn med myk kropp men hode og armer, søstra har men de er hennes...problemet er jo litt at vi har nok duplo. Et tonn bøker. Klosser. Og klær.
Og hun blir to.