Skravletråd November

En av de verste nettene noen gang. Vanskelig å sovne. Blåste og hagla på vinduet. Også er hodepinen veldig reell nå og nakken og kroppen ødelagt.

God morgen.

Og så var det torsdag allerede.

Handledagen min. Fint.
Men jobb. Hmm. Jeg skal purre, skulle gjort forrige uke, tar meg nok et par timer å bli ferdig. Jeg skal ta mva, tar meg nok en time eller så det også. Jeg skal føre tilskudd og avstemming mellomrrgning med kommuner for 33 avdelinger, det tar meg gjerne et par dager. Jeg skal følge opp eposter og sende en betaling og avstemming en del konti.
Denne uken.
Det aner meg at uken er en dag for kort...

Hektiske dager for deg på jobb[emoji4]

Uka som skulle bli fullpakka ble fullpakka. Med alt og ingenting. Så ble veldig lite skravling fra meg. Nå skal jeg pakke kameraer og pc varme klær for i kveld er siste foto shoot for i år ( som er planlagt)

Storebror skal til bestemor over natta og baggen hans skal pakkes.

Han fikk positiv test på borreliose. Så sykehuset ville ta en ny test om to uker. :( så nå må man bare følge med...selv om det kan ta år før et evt utbrudd *snufs*

Jeg sitter å leser og ser symptomer men jeg hvet også at symptomene kan komme an andre ting ( som vi også skal sjekke om 2 uker) ...

Hei hei har haft lite tid her inne idag.
Men dag børja med sang massa klemmer i sengen.
Så ute på besøk. Så var me i leiligheten før og flytta ut massa møbler . Minste er på bedring vei. Nr 2 har øyebetenelse og børjat på dråper.
Meningen var eg skulle ut och si hei till Tamara på gausel men rakk ikkje det:(. Kom hjem laga mat. Dekka på blåste opp noen balonger . Hente barnen i bhg. Hjem spise middag. Feire min bursdags legge alla barn som har allt
Før mye sukker i kroppen. Endligen somnade de. Nå skall eg ta en varm kopp te og njyta sofan en stund

Gratulerer med dagen igår![emoji8]
Hørtes ut som en hektisk dag! Men fin[emoji173]️

Gavekortet glemte jeg hjemme. Men det varer i tre år så jeg får brukte det en annen gang.

Men jeg har fått brukt en god del penger (og spart litt også da ;-))

Mye gaver gjenstår, men noe er i boks. Det vanskeligste er nok lillemor. Som hat både jul og bursdag. Og søsknene får nettbrett til jul.
Skjer ikke at jeg bruker like mye penger på henne i år nei. Men mer enn ei dukkevogn type paraplytrille til 170 kr skal hun nå likevel få... Ei dykke kanskje. Fikk i fjor, men ei sånn med myk kropp men hode og armer, søstra har men de er hennes...problemet er jo litt at vi har nok duplo. Et tonn bøker. Klosser. Og klær.

Og hun blir to.

Vanskelig alder å kjøpe til[emoji4] ihvertfall når hun har eldre søsken og mye arvegods[emoji1]

Back
Topp