nei ikke akkuratEr jeg veldig slem når svigermor inviterer seg selv på middsg og jeg tenker jippi at det er den søndagen jeg drar til Trondheim slik at jeg slipper å være tilstede under hele besøket [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nei ikke akkuratEr jeg veldig slem når svigermor inviterer seg selv på middsg og jeg tenker jippi at det er den søndagen jeg drar til Trondheim slik at jeg slipper å være tilstede under hele besøket [emoji14]
Så herlig[emoji4] er jo det jula handler om synes jeg[emoji6]Det er koselig [emoji171] Jeg har alltid vært sånn. Blir skikkelig barnslig når det kommer til jul [emoji4]
Var den bra?bad moms christmas
Takk[emoji4]takk det samme
hvordan gikk det?
Lappesteking er rimelig kjedelig når det eneste som funka å steke på er en liten stekepanne med plass til to om gangen [emoji23]
Takka har takket for seg gitt. Var arv da. Så gammel
Da er alt klart. Ungen er fornøyd. Ble rosa lapper. Vaniljemuffins med sjokolade på topp og helt ordinær sjokoladekake med sjokoladeglasur. Pluss gele i glass
Er ikke storbaker. Men så lenge ungen er fornøyd med mammaens bakeri er jeg også fornøyd. Da er det å vente på unger som kommer kl 1630 da.
Denne postet jeg visst ikke for noen timer siden
Sms med tilbudene kommet og her er det mye godbiter.
25% på tilbords, jeg har et gavekort på 1500 kr som jeg plutselig kan få litt mer for...
15-20-30 på mange butikker og ja, jeg skal finne en del julegaver og litt klær til ungene og litt forskjellig. Gleder jeg meg, tro det eller ei
hatt en fin dag?
Hva kjøpte du?Fått sms i går ja, og som forventet mye bra.
Takk for detGod morgen[emoji4] Håper du får en fin dag og[emoji4]
Var den bra?bad moms christmas
God kveld!god ettermiddag
Så hvorfor dufter det?Det lukter rosinboller I huset! Det er ingen som har bakt her, og om det så hadde vært det så hadde det ikke vært rosinboller.
Ja det kan jeg tenke meg at du kjenner i bekkenetGleder meg til å bli ferdig med det jeg og. Ekstra slitsomt nå med ei frøken som enten skal bæres eller løper fra deg[emoji85]
Jeg klarte knapt gå på slutten..Krysser fingrene for at det ikke blir så ille. Vurderer å bestille time og få behandlinger for å se om det hjelper.Ja det kan jeg tenke meg at du kjenner i bekkenetJeg klarte knapt gå på slutten..
Sikkert lurt for å forebyggeKrysser fingrene for at det ikke blir så ille. Vurderer å bestille time og få behandlinger for å se om det hjelper.

Ved du hva, dersom du begynner å kjenne bekkenet, dra til legen ASPA!!!!!!!Krysser fingrene for at det ikke blir så ille. Vurderer å bestille time og få behandlinger for å se om det hjelper.