Skravletråd November

Hei :D

Vi har snø, og det gir god stemning før jul. Har pakket noen julegaver, sakte men sikkert. Må si jeg gleder meg.

Flere julemennesker her eller?
Elsker jul.

Men her er det 8-9 grader og regn så ikke så mye julestemning

Skal handle mye julegaver i kveld da, så da kommer de vel litt stemning.

Må ha tak i merkelapper før jeg går løs på å pakke inn. Men det er greit. Der gjør jeg en kveld med ungene med julemusikk og god stemning. Så det tar vi i desember.

Reelt pakker jeg tre kvelder. To med ungene, en før sende med posten-fristen og en før gave-bytte-dagen. Og en selv med det som de ikke skal se ;-)

Gleder meg.

Er jeg veldig slem når svigermor inviterer seg selv på middsg og jeg tenker jippi at det er den søndagen jeg drar til Trondheim slik at jeg slipper å være tilstede under hele besøket [emoji14]
[emoji23][emoji23]

Vi har snø, og det gir god stemning før jul. Har pakket noen julegaver, sakte men sikkert. Må si jeg gleder meg.

Hei[emoji4]
Det har vi også[emoji16][emoji300][emoji301] er så koselig. Og jeg vurdere sterkt en julefilm, selv om det er litt tidlig. (For meg altså[emoji6])
Blitt mere julemenneske nå etter at jeg ble mamma, var nesten litt anti jul en stund. Pynta ikke til jul et år[emoji85]

Jaaaa :D
Jeg vurderer å pakke inn kalenderen til lillemor i dag, jeg klarer snart ikke vente lenger :D
Og jeg teller ned til jeg kan lage julegodt :D

Hvordan gikk det?

Jo det gikk greit. Vi skal starte utredning for konsentrasjonen, og jobbe videre med situasjonen i barnehagen. Lillemor har en bestevenn som hun er totalt avhengig av, til det blir destruktivt. Hard situasjon :(

Jo det gikk greit. Vi skal starte utredning for konsentrasjonen, og jobbe videre med situasjonen i barnehagen. Lillemor har en bestevenn som hun er totalt avhengig av, til det blir destruktivt. Hard situasjon :(
Håper dere finner en løsning

Elsker jul.

Men her er det 8-9 grader og regn så ikke så mye julestemning

Skal handle mye julegaver i kveld da, så da kommer de vel litt stemning.

Må ha tak i merkelapper før jeg går løs på å pakke inn. Men det er greit. Der gjør jeg en kveld med ungene med julemusikk og god stemning. Så det tar vi i desember.

Reelt pakker jeg tre kvelder. To med ungene, en før sende med posten-fristen og en før gave-bytte-dagen. Og en selv med det som de ikke skal se ;-)

Gleder meg.
Høres helt fantastisk ut :)

Hei[emoji4]
Det har vi også[emoji16][emoji300][emoji301] er så koselig. Og jeg vurdere sterkt en julefilm, selv om det er litt tidlig. (For meg altså[emoji6])
Blitt mere julemenneske nå etter at jeg ble mamma, var nesten litt anti jul en stund. Pynta ikke til jul et år[emoji85]
Det er koselig [emoji171] Jeg har alltid vært sånn. Blir skikkelig barnslig når det kommer til jul [emoji4]

Jeg vet jeg har godt av det

Men det er 5 grader, november og det regner og blåser, kaldt og surt. Og da hadde det vært mye bedre med kakao (tomt på jobb så det blir det ikke) enn isvann (vi har ikke skikkelig kaldt vann i springen så jeg fryser vann i flaske og drikker isvann på jobb)

Isvann er fint det. Men kald ville jeg likt kakao

Her er kaffi og te. Det bare hjelper ikke meg. Desverre.

Kakao er å foretrekke ja[emoji173]️

Jeg er jo litt sånn "noooooen må jo gjøre det!!!"

Gift med en av samme slag.

Så vi har
Styret i idrettslaget, han er styreleder nå
Styret i korpset
Veilaget (privat vei, så eget styre der også)
Vara til Fau/klassekontakt (meg i år, han har tidligere vært fau-leder...)

Jada... Sånn blir det bare.

Noen engasjerer seg mer enn andre, og det er utrolig flott[emoji1] og gir meg bittelitt dårlig samvittighet[emoji13]

God morgen.

Og så var det torsdag allerede.

Handledagen min. Fint.
Men jobb. Hmm. Jeg skal purre, skulle gjort forrige uke, tar meg nok et par timer å bli ferdig. Jeg skal ta mva, tar meg nok en time eller så det også. Jeg skal føre tilskudd og avstemming mellomrrgning med kommuner for 33 avdelinger, det tar meg gjerne et par dager. Jeg skal følge opp eposter og sende en betaling og avstemming en del konti.
Denne uken.
Det aner meg at uken er en dag for kort...
Lykke til

Back
Topp