Hvordan gikk det?Takk
Venter på å bli hentet nå, møte om en halv time.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det?Takk
Venter på å bli hentet nå, møte om en halv time.
Elsker jul.Hei
Vi har snø, og det gir god stemning før jul. Har pakket noen julegaver, sakte men sikkert. Må si jeg gleder meg.
Flere julemennesker her eller?
[emoji23][emoji23]Er jeg veldig slem når svigermor inviterer seg selv på middsg og jeg tenker jippi at det er den søndagen jeg drar til Trondheim slik at jeg slipper å være tilstede under hele besøket [emoji14]
Hei[emoji4]Hei
Vi har snø, og det gir god stemning før jul. Har pakket noen julegaver, sakte men sikkert. Må si jeg gleder meg.
Hei
Hvordan gikk det?
Håper dere finner en løsningJo det gikk greit. Vi skal starte utredning for konsentrasjonen, og jobbe videre med situasjonen i barnehagen. Lillemor har en bestevenn som hun er totalt avhengig av, til det blir destruktivt. Hard situasjon![]()
Høres helt fantastisk utElsker jul.
Men her er det 8-9 grader og regn så ikke så mye julestemning
Skal handle mye julegaver i kveld da, så da kommer de vel litt stemning.
Må ha tak i merkelapper før jeg går løs på å pakke inn. Men det er greit. Der gjør jeg en kveld med ungene med julemusikk og god stemning. Så det tar vi i desember.
Reelt pakker jeg tre kvelder. To med ungene, en før sende med posten-fristen og en før gave-bytte-dagen. Og en selv med det som de ikke skal se ;-)
Gleder meg.
Det er koselig [emoji171] Jeg har alltid vært sånn. Blir skikkelig barnslig når det kommer til jul [emoji4]Hei[emoji4]
Det har vi også[emoji16][emoji300][emoji301] er så koselig. Og jeg vurdere sterkt en julefilm, selv om det er litt tidlig. (For meg altså[emoji6])
Blitt mere julemenneske nå etter at jeg ble mamma, var nesten litt anti jul en stund. Pynta ikke til jul et år[emoji85]
Koselig [emoji171][emoji171]Jaaaa
Jeg vurderer å pakke inn kalenderen til lillemor i dag, jeg klarer snart ikke vente lenger
Og jeg teller ned til jeg kan lage julegodt![]()
Jeg vet jeg har godt av det
Men det er 5 grader, november og det regner og blåser, kaldt og surt. Og da hadde det vært mye bedre med kakao (tomt på jobb så det blir det ikke) enn isvann (vi har ikke skikkelig kaldt vann i springen så jeg fryser vann i flaske og drikker isvann på jobb)
Isvann er fint det. Men kald ville jeg likt kakao
Her er kaffi og te. Det bare hjelper ikke meg. Desverre.
I know ja saknar det. Ja eg har bodd dær från 8 år till 20 år
Takk. Nå tar vi en tur till legen idag så får vi se.
Jeg er jo litt sånn "noooooen må jo gjøre det!!!"
Gift med en av samme slag.
Så vi har
Styret i idrettslaget, han er styreleder nå
Styret i korpset
Veilaget (privat vei, så eget styre der også)
Vara til Fau/klassekontakt (meg i år, han har tidligere vært fau-leder...)
Jada... Sånn blir det bare.
Jeg fant en mail jeg har fått i går kveld
Mellomste er flyttet opp til pingvin, altså nivå 3 på svømmekurs og derved samme som broren.
Lettere logistikk i helga!
Lykke tilGod morgen.
Og så var det torsdag allerede.
Handledagen min. Fint.
Men jobb. Hmm. Jeg skal purre, skulle gjort forrige uke, tar meg nok et par timer å bli ferdig. Jeg skal ta mva, tar meg nok en time eller så det også. Jeg skal føre tilskudd og avstemming mellomrrgning med kommuner for 33 avdelinger, det tar meg gjerne et par dager. Jeg skal følge opp eposter og sende en betaling og avstemming en del konti.
Denne uken.
Det aner meg at uken er en dag for kort...
bad moms christmasHvilken film?
hvordan gikk det?Møte med ppt I morgen. Blir spennende å se om de har noen råd å komme med.
god ettermiddagGod morgen! Håper dere får en bra dag![]()
takk det sammeGod morgen[emoji4] Ønsker deg en fin dag!