Skravletråd November

Bra det gikk fint [emoji171] Jeg var lagt inn ja, men de valgte å ikke gjøre noe før jeg eventuelt blir dårligere. Blir mye stråling om de skal ta CT hver gang, så i og med at det vitale var bra så avventer de. Slapp tapping, men på en annen side så lindrer det, og da er det litt kjipt at de ikke gjør det. Men men. Skal til øyelege på mandag så får se da [emoji4]

Uff, det er mye du må gjennom[emoji20] lykke til hos lege på mandag!
Klem til deg[emoji173]️

Bra det gikk fint [emoji171] Jeg var lagt inn ja, men de valgte å ikke gjøre noe før jeg eventuelt blir dårligere. Blir mye stråling om de skal ta CT hver gang, så i og med at det vitale var bra så avventer de. Slapp tapping, men på en annen side så lindrer det, og da er det litt kjipt at de ikke gjør det. Men men. Skal til øyelege på mandag så får se da [emoji4]

Lykke til, måtte dette få en ende tilslutt!

Det er jo ikke gjennomførbart ettersom vi har barn som skal sove i perioden 20-24....

Max en av oss kan dra, jeg melder meg frivillig til å handle og han melder seg frivillig ti å ta barna. Sammen blir det bra det :)
Tenkte litt slik generelt på å skulle ha med mannen å handle da det er mye folk. Skjønner jo godt det ikke lar seg gjennomføre på den tiden med mindre man har barnepike[emoji6] og tror ikke jeg ville valgt å bruke barnepike til det.

Tenkte litt slik generelt på å skulle ha med mannen å handle da det er mye folk. Skjønner jo godt det ikke lar seg gjennomføre på den tiden med mindre man har barnepike
emoji6.png
og tror ikke jeg ville valgt å bruke barnepike til det.

Hehe, barnevakt? Nei, for mamma og pappa skal selvsagt også handle. Så nei, vi skal ikke ha barnevakt den natta. Det er desuten skole fredag også så det måtte vært pass her, og enda mer upraktisk.

Og å handle med mannen sånn elles er jo også med ungene på slep og det er hundre ganger mer stress enn å bare handle meg alene, så morgendagen gleder jeg meg til. Og så kan mannen ta en handletur (min gave bl.a) og jeg skal nok også på flere og noen med barna også sikkert, ja, egentlig burde vi sikkert en tur på handling i helga egentlig. Men uten så mye press på hva vi skal ha kan det gå greit

Mannen på en sånn kveld blir ikke før ungene er store nok til å passe hverandre og da med klart definerte oppgaver og avtalt møtested ;-)

Gratis kaffi og vann og litt sjokolade...

Hehe, barnevakt? Nei, for mamma og pappa skal selvsagt også handle. Så nei, vi skal ikke ha barnevakt den natta. Det er desuten skole fredag også så det måtte vært pass her, og enda mer upraktisk.

Og å handle med mannen sånn elles er jo også med ungene på slep og det er hundre ganger mer stress enn å bare handle meg alene, så morgendagen gleder jeg meg til. Og så kan mannen ta en handletur (min gave bl.a) og jeg skal nok også på flere og noen med barna også sikkert, ja, egentlig burde vi sikkert en tur på handling i helga egentlig. Men uten så mye press på hva vi skal ha kan det gå greit

Mannen på en sånn kveld blir ikke før ungene er store nok til å passe hverandre og da med klart definerte oppgaver og avtalt møtested ;-)

Gratis kaffi og vann og litt sjokolade...
Du må kose deg masse og håpe du får gjort mange gode kupp[emoji4]

God kveld jenter! Alle lagt seg kanskje..?
Blir fullt kjør her nå, navnefest i helga og svigermor kommer i morra [emoji33]
Vet ikke helt om jeg gleder meg så mye altså [emoji28]

God kveld jenter! Alle lagt seg kanskje..?
Blir fullt kjør her nå, navnefest i helga og svigermor kommer i morra [emoji33]
Vet ikke helt om jeg gleder meg så mye altså [emoji28]
Bo hos dere? Spennende ;)

Bo hos dere? Spennende ;)
Heldigvis skal hun bo i campingvogna utenfor huset vårt. Nært nok, men får henne i alle fall LITT på avstand, så jeg ikke går helt gal [emoji85]
Hun er grei, men en liten håndfull innimellom.

Møte med ppt I morgen. Blir spennende å se om de har noen råd å komme med.

Back
Topp