Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
oh yesGodt med kveld![]()
he he jaOk er bedre enn dårlig da hvertfall![]()
å god morgenGod kveld snuppa[emoji1]
ikke herHar snødd her også[emoji31] men borte igjen nå..
jobb til 17Hva styrer du med?[emoji4]
hørtes ut som en fin dagHelt grei dag her[emoji1] litt jobb, litt besøk hos ei venninne, litt shopping[emoji1]
Du da?
takk det sammeGod morgen! Ha en super duper dag alle sammen!
takk det sammeGod morgen! Håper dere alle får en fin dag![]()
Takk i like måte!God morgen! Ha en super duper dag alle sammen!
Haha, akkurat det samme tenkte jeg nå nettopp! Har ikke vært innom denne tråden siden lørdag, sideviseren min stod på side 179 og samtalene er kommet til side 307Oj... umulig å henge med på pratensom å gå fra en gruppechat på msn
![]()
Uff, høres ut som en vrang dag hos deg i går! Håper dagen i dag blir bedreJeg er så sliten! Men Lillejenta våknet tidligere enn forventet, så jeg måtte mate henne. Og etterpå skulle jeg dusje. Men det føltes meningsløst å dusje uten å trene først, så det ble en halvtimes tid med aerobic. Og så måtte jo håret tørke. Tenkte jeg skulle sjekke ut en ny strikkeoppskrift, men nettsiden til garnstudio er nede. Tenkte jeg kunne finne en stor rundpinne jeg har, men den er helt borte. Hadde tenkt å begynne på en lue til lillemor. Orket ikke fortsette med den jeg holder på med til Lillejenta i kveld, for Vrangbord er knotete. Jeg bør sove, men jeg er sliten i hodet også. Kunne ha skrevet en held skravletråd helt alene i kveld. Men men. Tar natten og håper på en bedre morgendag.

Takk i like måteGod morgen! Håper dere alle får en fin dag![]()

), jeg spiser frokost og kl 11 skal vi på babysvømming
God morgen tusen takkGod morgen! Ha en super duper dag alle sammen!
God morgen. Ja mine er og tidligt oppe siden me snudde kl.Hvilke planer har dere i dag? Nå er frøkna lagt for den første hvilen (altfor tidlig oppe i dag), jeg spiser frokost og kl 11 skal vi på babysvømming
![]()
God morgen till deg og. Ønsker deg en fin daggod morgen alle sammen