Skravletråd November

God morgen! Ha en super duper dag alle sammen!

Vil egentlig sove noen timer til. Men BØR virkelig begynne å bake sjokoladekake og vaniljemuffins først. Og vaske litt.

Lapper kan jeg gjøre ferdig senere i dag tross alt. Sånn i 14 tiden gjerne.

OM jeg legger meg igjen for ett par timer. Kommer jeg til være så trøtt at jeg virkelig ikke vil. Men såååå trøtt...

OM jeg står opp og gjør alt jeg planlegger, kan jeg, OM det er tid. Ta meg en lur etterpå.

Tror jeg går får alternativ nr 2 gitt. Så får vel sette i gang da [emoji848]

Oj... umulig å henge med på praten ;) som å gå fra en gruppechat på msn ;)
Haha, akkurat det samme tenkte jeg nå nettopp! Har ikke vært innom denne tråden siden lørdag, sideviseren min stod på side 179 og samtalene er kommet til side 307:eek:

Jeg er så sliten! Men Lillejenta våknet tidligere enn forventet, så jeg måtte mate henne. Og etterpå skulle jeg dusje. Men det føltes meningsløst å dusje uten å trene først, så det ble en halvtimes tid med aerobic. Og så måtte jo håret tørke. Tenkte jeg skulle sjekke ut en ny strikkeoppskrift, men nettsiden til garnstudio er nede. Tenkte jeg kunne finne en stor rundpinne jeg har, men den er helt borte. Hadde tenkt å begynne på en lue til lillemor. Orket ikke fortsette med den jeg holder på med til Lillejenta i kveld, for Vrangbord er knotete. Jeg bør sove, men jeg er sliten i hodet også. Kunne ha skrevet en held skravletråd helt alene i kveld. Men men. Tar natten og håper på en bedre morgendag.
Uff, høres ut som en vrang dag hos deg i går! Håper dagen i dag blir bedre:happy:

Hvilke planer har dere i dag? Nå er frøkna lagt for den første hvilen (altfor tidlig oppe i dag:meh:), jeg spiser frokost og kl 11 skal vi på babysvømming:happy:

Back
Topp