Skravletråd November

Krysser for det ja.

Godt det er helg da. Men dere hadde jo så mye planer. Hva gjør dere med det?

Gjør som best vi kan. Og hun må ikke være med på aå mye.

Jeg gikk ut ut lunsjen i dag, og avspasserte ti minutter ekstra så jeg fikk ordnet farsdagsgaver. Da må vi ikke shoppe i morgen. Mannen skal legge om dekk og ungene skal tegne kort.

De store skal på svømming. Hun er hjemme da. Lørdag skal hun altså nesten ikke noe.

Søndag skal mellomste spille fotball. Som irriterende nok er flyttet til en time senere. Men lillemor er ikke med. Bare hun som spiller og en voksen og evt broren.
Middag hos mine foreldre skal hun være med på. Før hun skal hjem når ungene skal på bading.

Oj... umulig å henge med på praten ;) som å gå fra en gruppechat på msn ;)

Nei, det er ikke alle som har det

Jeg sitter jo på et kontor for meg selv. Med mobilen på pulten både fordi jeg halvt ventet en telefon fra skolen om syk gutt, men han hanglet seg gjennom. Og dels bruker jeg den. Bankid på mobil for å logge inn i banken bl.a

Og lett å bare sjekke litt og snike litt når jeg venter på svar på en mail eller når jeg har ført et bilag og hat abstinenser eller når jeg forsøker å unngå å huske at jeg har kakao-abstinenser for tomt på jobb....
Jeg kan også snike fra jobb 2.5 dag i uka [emoji13]

Men har sjelden gjort det. Har ikke tid..

Jeg kan også snike fra jobb 2.5 dag i uka [emoji13]

Men har sjelden gjort det. Har ikke tid..

Hadde ikke egentlig tid jeg heller, det bare straffer seg neste uke... Men jeg er så innmari trøtt o dag, tror det er noe av greia. Konsentrasjonen glapp stadig vekk.

Gjør som best vi kan. Og hun må ikke være med på aå mye.

Jeg gikk ut ut lunsjen i dag, og avspasserte ti minutter ekstra så jeg fikk ordnet farsdagsgaver. Da må vi ikke shoppe i morgen. Mannen skal legge om dekk og ungene skal tegne kort.

De store skal på svømming. Hun er hjemme da. Lørdag skal hun altså nesten ikke noe.

Søndag skal mellomste spille fotball. Som irriterende nok er flyttet til en time senere. Men lillemor er ikke med. Bare hun som spiller og en voksen og evt broren.
Middag hos mine foreldre skal hun være med på. Før hun skal hjem når ungene skal på bading.
Ja da går det jo i grunnen ganske bra

Back
Topp