Ikke helt med vilje.. Det bare blir sånn...Du er virkelig en engasjert person Sara![emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke helt med vilje.. Det bare blir sånn...Du er virkelig en engasjert person Sara![emoji173]️
Kjørte på rådyr i ettermiddag jeg [emoji174] Godt det var noen som stoppet og hjalp en gravid, hysterisk kvinne med barn i bilen[emoji173][emoji173]
God kveld[emoji4]
Har dere hatt en fin dag?
Blir fort sånnLiksom alltid på etterskudd synes jeg...
Ikke verst![]()
Hatt en fin dag?God kveld[emoji1]
Mhm skal visst detSkal dere handle bil?[emoji2]
Ja, i dag er han mye bedre. Ikke helt frisk, men mye bedre.
Fint
For i overimorgen skal jeg overlate ungene til ham og dra på shopping. Kveldsåpent fra 20 men for å få parkering i mils omkrets planlegger jeg å komme før den tid ja. Dessuten velger jeg meg en butikk jeg skal ha en del, normalt sett en lekebutikk og plukker med meg det jeg skal ha og stiller meg i kø til kl åtte. (ikke den eneste som gjør det så køa er litt lang da. Men da er det gjort. Lesser av i bilen og fortsetter)
Vi skal være på arbeidsplassenGleder meg[emoji1]
Ingen EL bil da?
Ja så dær plutten er sykHatt en bra dag damer?
Veldig[emoji174]Uff da, sånt er vondt[emoji20]
Julebord i GBG så kjektJulebord i Gøteborg[emoji2]
Ja er nesten sånn hver kveld1-1,5 timer på det verste[emoji31]
Joda beholder el bil .denne er hybridIngen EL bil da?![]()
Uffda... god bedring!Ja så dær plutten er syk![]()
Viktig viktigJoda beholder el bil .denne er hybrid
Nja så dær plutten er syk. Må nestan vurdera lege imon. Han har vart sånn siden natt till søndag.God kveld[emoji1] hatt en fin dag??
Medlemskveld på amfi (og ca alle er jo medlem. Er man ikke det sender man en sms og blir det) med 20-30% på mange butikker og gode tilbud på de fleste på hele senteret.Er det salg??[emoji2]