Skravletråd November

Det.... Var ikke helt den super-skravle-kvelden jeg hadde tenkt meg

Bare ned til snuppa litt klokka ni. Hver gang jeg våkna og skulle stå opp, våkna hun også.

Det er natt, kommer mannen og forteller meg.

Men han er i alle fall vesentlig bedre i ryggen da, kan han meddele.

Ikke akkurat....[emoji13] men godt å høre mannen er bedre!

Ikke akkurat....[emoji13] men godt å høre mannen er bedre!
Ja, i dag er han mye bedre. Ikke helt frisk, men mye bedre.

Fint
For i overimorgen skal jeg overlate ungene til ham og dra på shopping. Kveldsåpent fra 20 men for å få parkering i mils omkrets planlegger jeg å komme før den tid ja. Dessuten velger jeg meg en butikk jeg skal ha en del, normalt sett en lekebutikk og plukker med meg det jeg skal ha og stiller meg i kø til kl åtte. (ikke den eneste som gjør det så køa er litt lang da. Men da er det gjort. Lesser av i bilen og fortsetter)

Endelig på vei hjem etter en uke hos mamma, og ble så glad når jeg så ut vinduet og så snø. Syntes det er så romantisk med første snøen[emoji300]️[emoji173]️ men glad jeg ikke kjører hjem og heller tar tog. Håper dere har hatt en kjempe fin morgen? ( må bare si det, har aldri før reagert når katten til mamma har jaget små fuglene og drept en, men i går skjedde det foran øynene mine, og jeg ble lyn sint og begynte å hyl grine[emoji85][emoji23] det er nok fordi jeg er gravid, men jeg må si det rare at det satte en støkk i meg[emoji1381][emoji85])

Snø er ikke koselig før desember[emoji23]
Fugledrap er dramatisk nok det, ihvertfall om man er full av hormoner[emoji28]

Hvilepause.

Sitter og hører på korpset som spiller julesanger. Egentlig hører jeg på juniorene som skal spille men de har visst vitse-pause..
Så skal de til å spille igjen. Det er bare 5-6 minutter igjen.... Jeg har selvsagt rotet meg borti litt mer ansvar ved å stille hodet inn døra på "korpserommet" og spørre hva som skjer.

En ting er å skulle rote borti å finne søknadsfrister og søkemal på det som bør søkes på av midler. Noe annet er at det er en annen som hadde ansvar for å finne ut av det. Og en frist er passert. Og jeg vet ikke om han ikke tok tak eller forrige leder ikke dyttet på eller hva som skjedde, men søker vi ikke, så får vi ikke penger og da går det ikke like lett rundt...

Æsj, hvorfor må jeg stikke hodet mitt borti alt mulig? Det må jo tas tak her. Men... Jeg hater å pirke borti sånt...

Du er virkelig en engasjert person Sara![emoji173]️

Til trøst, det er fler av oss :p har en tendens til å «påta» meg selvutnevnt mer ansvar enn jeg har i gitte situasjoner.. nesten litt plagsomt for meg selv til tider :p
Jeg sitter jo i styret. Men det med søknadene skulle ligge på kasserer... Det er jeg ikke.

Back
Topp