Ungene ble levert i tide, se eldste ble sluppet av utenfor skolen litt mer enn fem minutter før det ringte inn. Yngste levert i barnehagen. Og jeg kom meg på jobb.God morgen.
Håper morgenen går greit og du får en fin dag[emoji4]
Parkeringsplassen min tatt.
Parkeringsbeviset mitt i andre bilen.
Endte med å ta siste plassen til de som har plassene ved siden av oss (egentlig har vi fem plasser, men de innerste er så trang at fire biler tok de fem plassene. Noe som er greit for vi bruker bare fire. Hvem som har tatt plassen min vet jeg ikke)
Tomt for kakao på jobb. Tomt for brød hjemme så jeg stoppet på butikken og handlet på veien. Så frokost har jeg fått meg, bare ikke kakao som hadde vært godt.
Tenger for oppgavene mine å jobbe lang dag. Men må selvsagt hente ungene da, mannen er ikke hendt til å kjøre, og den bilen har sommerdekk for han kom ikke lenger. Veiene er nå stort sett bare da, hovedveiene i alle fall. Men regner med at jeg må hente likevel, og så skal eldste på korps, men etter ungene er i seng burde jeg derved egebrlog jobbe. Vi får se.
Lillemor har våknet et utall ganger og var slett ikke enig i at jeg tilslutt sa at puppen er tom den må hvile, hun må sove. Vanligvis godtar hun den etter et par minutter småsutring og kos (når hun altså våkner igjen like etter å ha sovnet pg altså ikke er sulten på noe vis) men hun hylte og skreik så jeg måtte bare gi meg
Jeg er trøtt her jeg sitter på jobb og akkurat et ferdig med frokosten (for jeg "skulle bare svare på den eposten...." før jeg laget maten...) og vet at jeg nå handle middag på vei hjem og lage den og se til lekser og få i ungene mat og få eldste på korps og usikker på om jeg må ha med yngste.
Og jeg er rett og slett sliten før dagen er helt igang, så tanken på kveldsjobb etter at de er i seng frister ikke...