Skravletråd November

Hvilepause.

Sitter og hører på korpset som spiller julesanger. Egentlig hører jeg på juniorene som skal spille men de har visst vitse-pause..
Så skal de til å spille igjen. Det er bare 5-6 minutter igjen.... Jeg har selvsagt rotet meg borti litt mer ansvar ved å stille hodet inn døra på "korpserommet" og spørre hva som skjer.

En ting er å skulle rote borti å finne søknadsfrister og søkemal på det som bør søkes på av midler. Noe annet er at det er en annen som hadde ansvar for å finne ut av det. Og en frist er passert. Og jeg vet ikke om han ikke tok tak eller forrige leder ikke dyttet på eller hva som skjedde, men søker vi ikke, så får vi ikke penger og da går det ikke like lett rundt...

Æsj, hvorfor må jeg stikke hodet mitt borti alt mulig? Det må jo tas tak her. Men... Jeg hater å pirke borti sånt...
Til trøst, det er fler av oss :p har en tendens til å «påta» meg selvutnevnt mer ansvar enn jeg har i gitte situasjoner.. nesten litt plagsomt for meg selv til tider :p

Kjørte på rådyr i ettermiddag jeg [emoji174] Godt det var noen som stoppet og hjalp en gravid, hysterisk kvinne med barn i bilen[emoji173][emoji173]

Nei Oi da :eek:
Hvordan gikk det med dere og bilen, og rådyre?

Back
Topp