Skravletråd November

Ved du hva, dersom du begynner å kjenne bekkenet, dra til legen ASPA!!!!!!!
Jo tidligere du får rekvisisjon til fysio og får startet behandlingen, jo bedre.
Har time på tirsdag så skal prate på det da tenkte jeg. Fysio hadde ingen effekt sist gang, men mulig dethar det denne gangen.

Hei hei har haft lite tid her inne idag.
Men dag børja med sang massa klemmer i sengen.
Så ute på besøk. Så var me i leiligheten før og flytta ut massa møbler . Minste er på bedring vei. Nr 2 har øyebetenelse og børjat på dråper.
Meningen var eg skulle ut och si hei till Tamara på gausel men rakk ikkje det:(. Kom hjem laga mat. Dekka på blåste opp noen balonger . Hente barnen i bhg. Hjem spise middag. Feire min bursdags legge alla barn som har allt
Før mye sukker i kroppen. Endligen somnade de. Nå skall eg ta en varm kopp te og njyta sofan en stund

Last edited:
For å si det sånn. Jeg hade glemt at vi skulle ha intern opplæring også
Og at ting skulle ta så mye tid...

Så fortsatt har jeg ca to dagers arbeid igjen, minst....

Så gøy![emoji1] hadde gledet meg jeg også!!
Gavekortet glemte jeg hjemme. Men det varer i tre år så jeg får brukte det en annen gang.

Men jeg har fått brukt en god del penger (og spart litt også da ;-))

Mye gaver gjenstår, men noe er i boks. Det vanskeligste er nok lillemor. Som hat både jul og bursdag. Og søsknene får nettbrett til jul.
Skjer ikke at jeg bruker like mye penger på henne i år nei. Men mer enn ei dukkevogn type paraplytrille til 170 kr skal hun nå likevel få... Ei dykke kanskje. Fikk i fjor, men ei sånn med myk kropp men hode og armer, søstra har men de er hennes...problemet er jo litt at vi har nok duplo. Et tonn bøker. Klosser. Og klær.

Og hun blir to.

Hva kjøpte du?
Skal vi se.

Kjole til mellomste og skjorte til eldste, til jul. Samt litt påfyll i sokker og truser til ham.
Glemte votter og hansker er sant ja...

Wok til min svigerinne
Dukke-trille til minste og et spill til noen unger i slekta.
Nettbrett til våre to eldste
Et spill til min niese, hun og broren skal også få dataspill men det skal jeg faktisk kjøpe på obs og der var ikke tilbud ibdag så jeg tar det en dag jeg har medlemskort med.

Glass min bror og svigerinne samler på.

Gave til oss fra farmor. Dvs, pappa kjøpte den for han sto i en lang kø da jeg kom...
Gavekortet fra svigerfar glemte jeg desverre hjemme så det får bli en annen dag

Sliten. Kledde meg lett for å ikke svette, men dette er tre senter og bare to kan man gå tørrskodd mellom og jeg var ut i bilen er par ganger og det plaskeegnet og haglet så jeg har frøys en god del. Sulten også, hadde planer om å kjøpe meg noe mat men det utgikk visst.

Ga meg like etter 22, det er åpent til 24 men i år ble jeg rett og slett sliten

Back
Topp