Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klokkestilling burde vært forbudt når man har små barnGod morgen. Ja mine er og tidligt oppe siden me snudde kl.

Khedelig med feber, men så deilig med fint vær! Regner sidelengs hos oss i dag. Ikke særlig organisert babysvømming her, men vi er noen mammaer med ca like gamle barn som reiser og bader sammen innimellom. Kjempemorro og babyene storkoser seg!Hvis feberen holder seg unna snuppa i dag så skal vi ut en tur i det fine været[emoji4] bare gå en liten tur tenkte jeg. Så artig med babysvømming da[emoji4]
Deler ut vannflasker? Er det shoppemaraton du skal på?Ikke enda.
Men jeg går jo alene. Kler meg "ikke for varmt". De deler ut vannflasker. Jeg setter gjerne poser i bilen og fortsetter. Jeg koser meg jeg.
Mannen... Han blir stressa av sånt. Så han er hjemme med ungene i stedet![]()
Får ønske deg ny til julLappesteking er rimelig kjedelig når det eneste som funka å steke på er en liten stekepanne med plass til to om gangen [emoji23]
Takka har takket for seg gitt. Var arv da. Så gammel
Hva er det som skjer siden du har så masse på agendaen?Vil egentlig sove noen timer til. Men BØR virkelig begynne å bake sjokoladekake og vaniljemuffins først. Og vaske litt.
Lapper kan jeg gjøre ferdig senere i dag tross alt. Sånn i 14 tiden gjerne.
OM jeg legger meg igjen for ett par timer. Kommer jeg til være så trøtt at jeg virkelig ikke vil. Men såååå trøtt...
OM jeg står opp og gjør alt jeg planlegger, kan jeg, OM det er tid. Ta meg en lur etterpå.
Tror jeg går får alternativ nr 2 gitt. Så får vel sette i gang da [emoji848]
Vurderes [emoji14]Får ønske deg ny til julLapper er så godt!
Jenta mi fyller 7 år på lørdag. Men da tar vi familiebursdag. Så i dag blir det barneselskap daHva er det som skjer siden du har så masse på agendaen?
Null feber i dag og mindre tett, så vi satser på bhg i morra[emoji4]Håper hun snart er i farta igjen[emoji4]
Feberen har holdt seg unna så vi fikk gått en bitteliten tur før bekkenet sa tydelig i fra at gåtur var uaktuelt[emoji85] så koselig og kunne møtes slik og ikke minst gøy å bade.Khedelig med feber, men så deilig med fint vær! Regner sidelengs hos oss i dag. Ikke særlig organisert babysvømming her, men vi er noen mammaer med ca like gamle barn som reiser og bader sammen innimellom. Kjempemorro og babyene storkoser seg!
jobb og kinoHvilke planer har dere i dag? Nå er frøkna lagt for den første hvilen (altfor tidlig oppe i dag), jeg spiser frokost og kl 11 skal vi på babysvømming
![]()
takk det sammeGod morgen till deg og. Ønsker deg en fin dag
god ettermiddagGod formiddag[emoji4]
sånn som her innimellom men lite nåJeg er jo litt sånn "noooooen må jo gjøre det!!!"
Gift med en av samme slag.
Så vi har
Styret i idrettslaget, han er styreleder nå
Styret i korpset
Veilaget (privat vei, så eget styre der også)
Vara til Fau/klassekontakt (meg i år, han har tidligere vært fau-leder...)
Jada... Sånn blir det bare.
hurra for detJeg fant en mail jeg har fått i går kveld
Mellomste er flyttet opp til pingvin, altså nivå 3 på svømmekurs og derved samme som broren.
Lettere logistikk i helga!
sånn som her innimellom men lite nå
mannen er hjelpetrener
jeg sitter obkomiteen for fotballaget
Da er alt klart. Ungen er fornøyd. Ble rosa lapper. Vaniljemuffins med sjokolade på topp og helt ordinær sjokoladekake med sjokoladeglasur. Pluss gele i glass
Er ikke storbaker. Men så lenge ungen er fornøyd med mammaens bakeri er jeg også fornøyd. Da er det å vente på unger som kommer kl 1630 da.