Skravletråd November

Vil egentlig sove noen timer til. Men BØR virkelig begynne å bake sjokoladekake og vaniljemuffins først. Og vaske litt.

Lapper kan jeg gjøre ferdig senere i dag tross alt. Sånn i 14 tiden gjerne.

OM jeg legger meg igjen for ett par timer. Kommer jeg til være så trøtt at jeg virkelig ikke vil. Men såååå trøtt...

OM jeg står opp og gjør alt jeg planlegger, kan jeg, OM det er tid. Ta meg en lur etterpå.

Tror jeg går får alternativ nr 2 gitt. Så får vel sette i gang da [emoji848]
Er det fest på gang pga så mye baking?

Er det fest på gang pga så mye baking?
Ja. Minste fyller år på lørdag. Men vi feirer med barneselskap i dag. Onsdag er helt klart beste dagen å ha det på og fredag er planleggingsdag. Så da ble det i dag :D Nå er sjokoladekake og vaniljemuffins ute da :D Og badet og gangen tatt. Så er bare stua igjen.

Lapperøra orker jeg ikke lage helt enda gitt :D

Vil egentlig sove noen timer til. Men BØR virkelig begynne å bake sjokoladekake og vaniljemuffins først. Og vaske litt.

Lapper kan jeg gjøre ferdig senere i dag tross alt. Sånn i 14 tiden gjerne.

OM jeg legger meg igjen for ett par timer. Kommer jeg til være så trøtt at jeg virkelig ikke vil. Men såååå trøtt...

OM jeg står opp og gjør alt jeg planlegger, kan jeg, OM det er tid. Ta meg en lur etterpå.

Tror jeg går får alternativ nr 2 gitt. Så får vel sette i gang da [emoji848]
Håpe du rekker en lur ila dagen[emoji4]

Jeg vet jeg har godt av det

Men det er 5 grader, november og det regner og blåser, kaldt og surt. Og da hadde det vært mye bedre med kakao (tomt på jobb så det blir det ikke) enn isvann (vi har ikke skikkelig kaldt vann i springen så jeg fryser vann i flaske og drikker isvann på jobb)

Isvann er fint det. Men kald ville jeg likt kakao

Her er kaffi og te. Det bare hjelper ikke meg. Desverre.

Hvilke planer har dere i dag? Nå er frøkna lagt for den første hvilen (altfor tidlig oppe i dag:meh:), jeg spiser frokost og kl 11 skal vi på babysvømming:happy:
Hvis feberen holder seg unna snuppa i dag så skal vi ut en tur i det fine været[emoji4] bare gå en liten tur tenkte jeg. Så artig med babysvømming da[emoji4]

Ja. Minste fyller år på lørdag. Men vi feirer med barneselskap i dag. Onsdag er helt klart beste dagen å ha det på og fredag er planleggingsdag. Så da ble det i dag :D Nå er sjokoladekake og vaniljemuffins ute da :D Og badet og gangen tatt. Så er bare stua igjen.

Lapperøra orker jeg ikke lage helt enda gitt :D
Så flink du er :-) snart i mål

Back
Topp