Skravletråd November

Ja fordi du er sånn[emoji173]️
Jeg er jo litt sånn "noooooen må jo gjøre det!!!"

Gift med en av samme slag.

Så vi har
Styret i idrettslaget, han er styreleder nå
Styret i korpset
Veilaget (privat vei, så eget styre der også)
Vara til Fau/klassekontakt (meg i år, han har tidligere vært fau-leder...)

Jada... Sånn blir det bare.

Slitsom start på dagen.
Er på jobb kl 0830.
Får telefon om at eldste her gjemt svømmetøyet.
Hjem igjen, på skolen og tilbake på jobb...
Kl 10 var jeg endelig klar til å jobbe med alt for dårlig tid til å forberede møtet kl 11

Edit: For å så konkludere med at jeg er stresset om møtet begynner først kl 13

Slitsom start på dagen.
Er på jobb kl 0830.
Får telefon om at eldste her gjemt svømmetøyet.
Hjem igjen, på skolen og tilbake på jobb...
Kl 10 var jeg endelig klar til å jobbe med alt for dårlig tid til å forberede møtet kl 11

Edit: For å så konkludere med at jeg er stresset om møtet begynner først kl 13
Jaja. Så har du i det minste litt mer tid.

Men stress ja.

Jeg fant en mail jeg har fått i går kveld

Mellomste er flyttet opp til pingvin, altså nivå 3 på svømmekurs og derved samme som broren.

Lettere logistikk i helga!

Jeg får de eksakte tilbudene på sms i dag, men historisk sett 20-30 % på mange butikker og masse gode tilbud. Og tilhørende innmari mye sunnmøringer på senteret ;-)

Hehe ^^
Jeg har hørt at sunnmøringene fant opp kobbertråden. Noen kastet en 50-øring og en mengde sunnmøringer kastet seg over den og alle dro så hardt i den at den ble strekt til en tråd ^^ Så dere liker vel tilbud ja! :P

Vil egentlig sove noen timer til. Men BØR virkelig begynne å bake sjokoladekake og vaniljemuffins først. Og vaske litt.

Lapper kan jeg gjøre ferdig senere i dag tross alt. Sånn i 14 tiden gjerne.

OM jeg legger meg igjen for ett par timer. Kommer jeg til være så trøtt at jeg virkelig ikke vil. Men såååå trøtt...

OM jeg står opp og gjør alt jeg planlegger, kan jeg, OM det er tid. Ta meg en lur etterpå.

Tror jeg går får alternativ nr 2 gitt. Så får vel sette i gang da [emoji848]

Kake <3

Medlemskveld på amfi (og ca alle er jo medlem. Er man ikke det sender man en sms og blir det) med 20-30% på mange butikker og gode tilbud på de fleste på hele senteret.
Fra 20-24

Så ja. Det er tilbud. Eksakt tilbudene i år får vi ikke vite før i morgen. Men på vårt senter er dette tradisjonelt større enn Black friday

Så bra da[emoji2] håper du finner mye fint!

Hehe ^^
Jeg har hørt at sunnmøringene fant opp kobbertråden. Noen kastet en 50-øring og en mengde sunnmøringer kastet seg over den og alle dro så hardt i den at den ble strekt til en tråd ^^ Så dere liker vel tilbud ja! :p
Hehe. Den var ny, men ca slik ja

På jobb her ble det diskuter nå og noen mener det ikke er verd det pga køene. Dem om det. Jeg sparer mange penger på det og står oftest ikke så mye i kø. Jeg manøvrere meg mellom det. Er det mye kø går jeg på en annen butikk og ser heller tilbake senere. Det løser seg.

Og jeg liker slikt. Jeg stresses ikke av mengder og liker å handle på tilbud for jeg skal handle julegaver for en del tusen kroner så det utgjør litt

Nå somna plutten. Men han skall snart vekkes igjen før viska till legen kl 13:10. Så eg må dusje og henge opp noen klær før det. Stress stress

Så bra da[emoji2] håper du finner mye fint!
Satser på det.
Spent på å få årets tilbud som skal komme på sms i dag. Men regner med å få unna en del gavekjøp

Hehe. Den var ny, men ca slik ja

På jobb her ble det diskuter nå og noen mener det ikke er verd det pga køene. Dem om det. Jeg sparer mange penger på det og står oftest ikke så mye i kø. Jeg manøvrere meg mellom det. Er det mye kø går jeg på en annen butikk og ser heller tilbake senere. Det løser seg.

Og jeg liker slikt. Jeg stresses ikke av mengder og liker å handle på tilbud for jeg skal handle julegaver for en del tusen kroner så det utgjør litt

Ja når du takler trengsel så godt så skjønner jeg godt at du går for den. Har du fått vite hva tilbudene er nå?

Ja når du takler trengsel så godt så skjønner jeg godt at du går for den. Har du fått vite hva tilbudene er nå?
Ikke enda.

Men jeg går jo alene. Kler meg "ikke for varmt". De deler ut vannflasker. Jeg setter gjerne poser i bilen og fortsetter. Jeg koser meg jeg.

Mannen... Han blir stressa av sånt. Så han er hjemme med ungene i stedet :-)

Back
Topp