Like veldig godt disseDe har masse fine kjoler[emoji1] men aldri bestilt derfra...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Like veldig godt disseDe har masse fine kjoler[emoji1] men aldri bestilt derfra...
Bra det i grunnMamma er også alltid fflink til å ha tv'n av
God kveld, Syn=)God kveld
Finnes flere . Hvor bor du ?Det er ikke så langt unna meger du fra området? Kjøpte du noe?
kengubarnet o seng for å lese
BarneTV for de helt småHva/hvem er brillebjørn??[emoji28]
Hehe, da kan det nok bli en utfordring ja, men går nok helst braMine 3 søte små er en håndfull[emoji23]
De to eldste har diagnoser og utfordringer og minstemann......er bare 5 år og tøff i trynet[emoji23]
Neida, går sikkert fint altså[emoji2]
Mhm gjorde så . Mamma hamstra lys hihible litt ja
12,5 i minuttet
Vel og merke trenger vi 25 i miuttet for å nå 10 000 men vi nærmer oss 5500 allerede! Som vi har kjempet til midnatt for de andre dagene!
Hvor på Løiten?Var på løiten i sted
Mhm har detGod kveld, Syn=)Hatt en fin dag?
Veldig braMye bedre tempo idag[emoji1]
Sånne ladere er gull [emoji16]Har kjøpt meg sånn trådløs lader, så ikke lenger noen unnskyldning om at jeg går tom for strøm på tlf!anbefales!
HamarFinnes flere . Hvor bor du ?
Løiten lys i BergenHvor på Løiten?
Disney jaDisney junior tror jeg. Kan vøre nick
Må ha trådløs lader [emoji13]Gikk tom for batteri på telefonen jeg, så måtte finne fram PCen.![]()
Absolutt! Jeg burde kjøpt sånne for lengstSånne ladere er gull [emoji16]
Vi har mange [emoji13]
Der har de mye fintLøiten lys hehe
Det kan du gjøre i morra [emoji13]Neeeei, da må bakenden opp av sofaen og ut på kjøkkenet! Her skal oppvasken fikses! Ut av maskin og inn i maskin.
Og etterpå skal jeg scanne inn noen oppskrifter som jeg skal lime inn i min Bullet journal. Det er oppskrifter på julegodt som jeg skal prøve meg på i år![]()