Så greit! Mannen har også jobbpc, men den er fy fyDenne er strengt tatt jobben sin.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så greit! Mannen har også jobbpc, men den er fy fyDenne er strengt tatt jobben sin.....
AhaVet dessverre ikke når jeg skal tilbake til Bergen, neste gang er det Trondheim igjen
Sverige og ItaliaDen var melllm ?
Ikke helt meg, men var en del med et mer nøytralt mønster som var ganske fine..
Dog ikke sikker på hvor sikker den siden er så vet ikke om jeg tør bestille der fra
Kan ikke klage , men slitsomt på jobb om dagen . Har besøk av familieVeldig bra, du da?
Aha skjønnerSverige og Italia
Juhu!![]()
Veldig! Skravles så det ender med krampe i tommeltottene, er ikke vant til dette tempoet gittBra der?
svitchet bare forbiAha skjønner
Haha nei sant . Kjekt du hiver deg med . Joda kan ikke klageVeldig! Skravles så det ender med krampe i tommeltottene, er ikke vant til dette tempoet gittalt bra der?
Du vet det har blitt nok Brillebjørn når vesla i halvsøvne griner og roper på Brillebjørn[emoji28]
Aha . TV av hersvitchet bare forbi
ser nyhetene herAha . TV av her
Må jo prøve på detHaha nei sant . Kjekt du hiver deg med . Joda kan ikke klage![]()
Vi har hver vår.Så greit! Mannen har også jobbpc, men den er fy fy![]()
Ja gøy detMå jo prøve på det![]()
Er nok det[emoji28] og både jordmor og lege har jo helt rett da de sier at vesla er viktigere enn jobben. Så greit å fungere på eftan med hu.
Godt med en sløv mandag innimellom.
kjøpte du noe?Var på løiten i sted
Mulig jeg har sett det med tantebarn. Fikk litt av en sang om tre enkle steg da jeg leste det du skrev.Disney junior tror jeg. Kan vøre nick