Kan ikke ha det da! Er sånn det er
Og den som går ut kan komme inn til oss som slanker oss utenom slankekrigen [emoji6]
Sant nok, men likevel. Jeg var så sikker på at det ble meg denne uken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke ha det da! Er sånn det er
Og den som går ut kan komme inn til oss som slanker oss utenom slankekrigen [emoji6]
Da fikk du en ekstra uke da ihvertfall [emoji4]Sant nok, men likevel. Jeg var så sikker på at det ble meg denne uken.
Da fikk du en ekstra uke da ihvertfall [emoji4]
fikk det godkjentDet gikk ikke har jeg skjønt?[emoji849]
men ble godkjent daHaha, ja ble litt tom på slutten [emoji23]
Og så var det så stille her... [emoji20]
Så da Kengu, Sara og jeg logga av, hadde det visst logget flere på, og vi kunne sikkert klart det da...
håper jeg ogspHuff, håper han snart blir bedre igjen da
Nei, hun hadde feber og vi har vært mye våken i natt lillemor og jegHåper du har sovet godt[emoji2]
Hon er med og velger musik. Men får ikke bestemma eller så blir det samma sang hela veienVelger hun musikk selv, eller får du være med å bestemme? Jeg savner høy musikk i bilen, men med en liten baby på slep er der ikke heøt aktuelt enda.
Lycka till hos tannlegenKoselig det da [emoji4]
Her er mine hjemme idag, storesøster skal til tannlegen for årlig sjekk [emoji4]
Så det etterpåmen ble godkjent da
Hahaha ja her er det ikkje populært. Har Hon lange dager i bhg?JappHun skal hentes tidlig i dag. Spørs hvor populært det blir ^^
godt er detSå det etterpå
Ja, han har et godt forhold til min mor. Absolutt.Så bra han er trygg på bestemor[emoji173]️
Hahah ja meg minste på 18 mnd og mannen dela sengHåper du har hatt senga for deg selv i natt[emoji28]
Hørtes ikke lett utIkke helt etter planen men lillegutt sover fordi han var våken i natt, og vi skal til tannlegen med storesøster kl 11, fryktelig dårlig planlagt
Han holder på meg en svær hodeskalle oå ryggen [emoji14] Så fortsetter med denOooh. Hva skal han ha bilde av?
Synd det da, her mister jeg nærmest all søtsug når jeg er flink og holder meg til dietten, set hjelper utrolig myeEn uke til uten snop mellom søndag og tom torsdag ^^
Jeg vet det er bra for meg, men hjernen vil ha sukker ^^
Gikk bra, så neste gang er om et år [emoji4] greit med en ekstra påminnelse for storesøster at vi pusser morgen og kveld sant at jeg skal gå over etterpå [emoji16]Lycka till hos tannlegen
Nei og har nå en sur baby som vil alt og ingentingHørtes ikke lett ut